Gå til innhold

Onser du med venninner?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om du er ute med en venninne og det kommer to gutter bort til dere. Han første gutten hooker med venninnen din og det er omtrent spikra at hun blir med han hjem. Blir du da gira på å få han andre gutten?

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh.... tviler på at gubben hadde blitt glad for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Med mindre han ER kjekk da! Men ikke bare fordi venninna mi tok han andre.. Har dderimot vært på nach to ganger med en venninne og to gutter, og ene gangen hooket jeg opp med han ene bare fordi det ikke skulle bli kleint. Andre gangen ble det bare kleint, fordi de endte opp med å ha sex mens vi satt å ventet på at de skulle bli ferdig..

Skrevet

Så veldig opptatt av sex du er da... Du skriver jo bare om det her inne. Så nettopp en annen tråd hvor du også spurte om ONS og nachspiel? Kanskje få deg en hobby?

Anonymous poster hash: dd421...15f
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Med mindre han ER kjekk da! Men ikke bare fordi venninna mi tok han andre.. Har dderimot vært på nach to ganger med en venninne og to gutter, og ene gangen hooket jeg opp med han ene bare fordi det ikke skulle bli kleint. Andre gangen ble det bare kleint, fordi de endte opp med å ha sex mens vi satt å ventet på at de skulle bli ferdig..

Her motsier du deg selv.

• Liker 1
Skrevet

Så svaret er JA.

Anonymous poster hash: 28ace...203

Skrevet

Onser med venninner? Nå trodde jeg det var snakk om jenter som gikk rundt og hadde seg med jentene i gjengen.

• Liker 4
Skrevet

Så veldig opptatt av sex du er da... Du skriver jo bare om det her inne. Så nettopp en annen tråd hvor du også spurte om ONS og nachspiel? Kanskje få deg en hobby?

Liberalister forstår sex som et marked, og det er som et marked liberalister forstår sex. Mellommenneskelige relasjoner er hverken det som opptar liberalister eller noe liberalister egentlig forstår.

• Liker 2
Skrevet

Kunne jeg aldri ha tenkt meg. Hvis jeg skal ha sex med noen, er det fordi jeg vil ha ham, og ikke av noen annen grunn.

Anonymous poster hash: 9dff7...10d
Skrevet

Enig. Og i tillegg skriver han som en tenåring, og holder tydeligvis på som tenåringer gjør også, og er over 40? På tide å bruke livet sitt på noe mer meningsfyllt enn å skrive på forum om ONS, nachspiel, wingmen og hvor fine 22-åringer er.

Anonymous poster hash: 75fe5...902

Skrevet

Nei. Med mindre han ER kjekk da! Men ikke bare fordi venninna mi tok han andre.. Har dderimot vært på nach to ganger med en venninne og to gutter, og ene gangen hooket jeg opp med han ene bare fordi det ikke skulle bli kleint.

Kult med snille jenter.

Gjest SånnCirka
Skrevet

Om du er ute med en venninne og det kommer to gutter bort til dere. Han første gutten hooker med venninnen din og det er omtrent spikra at hun blir med han hjem. Blir du da gira på å få han andre gutten?

Nei

Skrevet

nei. jeg ligger med menn jeg liker, ikke bare de som er tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...