Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt det og kan fortelle meg om symptomene?

Jeg er "øm" i ryggen omtrent der nyrene er, kvalm og har frostrier. Hadde nyrebekkenbetennelse for snart 40 år siden, og det eneste jeg husker er at det var sinnssykt vondt og at jeg kastet opp.

Og er i tilfelle dette "nok" til å dra på legevakten? Er nesten to timers kjøring dit, så jeg har ikke lyst til å dra hvis jeg ikke må.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje ringt legevakten først :) har hatt nyrebekkenbetennelse, og det var veldig vondt hvertfall. Men det er sikkert individuelt. God bedring

Anonymous poster hash: 65bca...8c0

Skrevet

Hadde nyrebekkenbet. for noen år siden. Vondt i ryggen, feber, kastet opp, klarte ikke stå oppreist og var i sinnsykt dårlig form. Ble hentet med ambulanse og lå på sykehus i litt over 1 uke. Fikk morfin og en hestekur med antibiotika.

Har 2 barn og nyrebekkenbet. var mye vondere enn å føde. Misunner deg ikke nå og kom deg til legen. God bedring!

Anonymous poster hash: cf70f...87b
Skrevet

Ville ringt legevakt og hørt, kan absolutt høres ut som nyrebekkenbetennelse..:)

Skrevet

Pleier å få blod i urinen, ekstremt vondt i nyrene (tannpineaktig smerte), høy feber, frostbyger, kvalme, svimmelhet, hodepine/migrene, verking i beina, vondt å tisse/får ikke tisset ++
Varierer litt. Jeg har det veldig ofte.

Skrevet

Jeg hadde det en gang. Hadde gått med UVI litt for lenge. Var så vondt at jeg trodde jeg skulle dø. Mamma laget en mikstur av ibux og paralgin, det funka frem til jeg kom meg til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...