AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 med kjæresten deres før du viste ALT om h*n Jeg har vært sammen med kjæresten min 8 mnd. Og jeg føler forsatt at jeg ikke kjenner han godt nok. Anonymous poster hash: 5d2bd...e78
minister-mio Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Vært sammen 6 år, kommer sikkert aldri til å vite alt, men vet det meste tror jeg
Vorin Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 8 år. Han overrasker meg en sjelden gang
Gjest Guanin Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Vært sammen i 19 år. Kjenner han vel stort sett, men han kan fremdeles å overraske. Da i positiv retning. Til gode å få meg noen negative "overraskelser". Begynte vel å føle at jeg kjente han godt etter 1-2 år. Så har vi vel vært sammen så lenge at vi har utviklet oss sammen.
Nanami Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Jeg har kjent han i 10-12 år. Litt usikkert hvor lenge vi har vært sammen, tre-fire år kanskje. Vet ikke alt om han, men jeg vet mer enn noen annen
MarianneE Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Snart 18 år. Jeg vet det meste, men noen ganger dukker det opp noe nytt i en samtale.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Vært sammen i 19 år. Kjenner han vel stort sett, men han kan fremdeles å overraske. Da i positiv retning. Til gode å få meg noen negative "overraskelser". Begynte vel å føle at jeg kjente han godt etter 1-2 år. Så har vi vel vært sammen så lenge at vi har utviklet oss sammen. Ojj, det tar vel ikke så langt tid å kjenne alle hans sine beste/verste sider. Anonymous poster hash: 5d2bd...e78
Gjest Guanin Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Ojj, det tar vel ikke så langt tid å kjenne alle hans sine beste/verste sider.Anonymous poster hash: 5d2bd...e78 Hvis man har vært sammen i nesten 20 år, og ser det i litt lengre perspektiv er ikke 1-2år lang tid å bruke for å "virkelig kjenne noen". Vi ble også sammen veldig ung, og jeg kan trygt si at man ogs utvikler seg på 20 år. Grunnverdiene får man raskt innblikk i. Det tar ikke lang tid. -Men å virkelig kjenne den andre tar nok litt mer enn noen måneder. Feks: I stedet for å bruke lang tid på å fortelle hvordan jeg har det, kan mannen min nesten "se" hva jeg tenker og føler ut i fra hvordan jeg rynker panna, knyter munnen, bruker stemmen, hvordan jeg ordlegger meg osv osv... 1
Gjest alegria Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Vi har vært sammen i over 3,5 år. Føler jo jeg kjenner han godt, men vet nok langt ifra alt om han og alle hans tanker 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå