Gå til innhold

dumt spørsmål - netthandel/black friday


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei =)

Greide å ødelegge tastaturet til en kompis i kveld, og skal selvfølgelig kjøpe et nytt som er likedan. Planen er å bestille det på nett på mandag, men har fått vite at det er noe som heter black friday salg i mange nettbutikker (om 2 uker?), og da er det jo litt kjipt om jeg kjøper noe på mandag og så er det på super salg om et par uker. Kan man da levere det tilbake innen 14 dager, eller er det kun om varen er helt ubrukt?

Kompisen min bruker dette tastaturet på jobb (hjemmekontor) så han kan uansett ikke være uten så veldig lenge.

Håper noen vet!



Anonymous poster hash: 3198d...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Ser noen butikker, f.eks expert har angrerett/pengene tilbake om ikke fornøyd innen 30 dager, da kan varen være pent brukt regner jeg med?

Er så typisk at om jeg kjøper tastaturet nå kommer det på salg, og om jeg venter kommer det ikke på salg :fnise:



Anonymous poster hash: 3198d...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Takk for svar :)

Ser noen butikker, f.eks expert har angrerett/pengene tilbake om ikke fornøyd innen 30 dager, da kan varen være pent brukt regner jeg med?

Er så typisk at om jeg kjøper tastaturet nå kommer det på salg, og om jeg venter kommer det ikke på salg :fnise:

Anonymous poster hash: 3198d...b1d

Jeg kan si det sånn at det vil alltid være et kommende salg, alltid være en kundeavis neste uke og alltid en sjangs for at det er tilbud på akkurat din vare i morgen.

Du skylder vennen din et tastatur. Kjøp et nå. Med mindre han går med på at du skal retunere det etter en stund (som du sikker bare sparer 200kr max på) så er det bare unødvendig å få han med på det. Hadde det vært til deg selv så kan jeg forstå at noen vil ta bryet - jeg selv har aldri forstått de som kryper til butikken 3 uker etter kjøp for å få igjen noen småslanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert tastatur kommer på salg den dagen. Vet du hvilket du skal kjøpe? Her kan du sjekke hvor det er billigst: www.prisjakt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Greide å ødelegge tastaturet til en kompis i kveld, og skal selvfølgelig kjøpe et nytt som er likedan. Planen er å bestille det på nett på mandag, men har fått vite at det er noe som heter black friday salg i mange nettbutikker (om 2 uker?), og da er det jo litt kjipt om jeg kjøper noe på mandag og så er det på super salg om et par uker. Kan man da levere det tilbake innen 14 dager, eller er det kun om varen er helt ubrukt?

Kompisen min bruker dette tastaturet på jobb (hjemmekontor) så han kan uansett ikke være uten så veldig lenge.

Håper noen vet!

Anonymous poster hash: 3198d...b1d

Black friday og cyber monday er ekstremt store og gode tilbud i USA men er ikke spesielt innarbeidet i Norge. De tilbudene som komplett og andre leverte var ikke spesielt mer enn det de bruker å kjøre på noen helgetilbud. Jeg kjøpte masse rart fra amazon, newegg osv men ingenting i Norge ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...