AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hvor stor er sjansen for å dør hvis jeg legger seg ned på motorveien i mørke klær? Jeg har ikke sterke tabletter, pistol eller lappen. Jeg tar overdose av sovetabletter hver kveld for å ikke våkne igjen, men jeg våker som normalt. Jeg vil ikke hoppe fra taket for da må jeg svare for meg. Det kreves jævla mye jobbing for å ta live sitt i Norge. Hvordan klarer folk som hater smerte å gjennomføre dette ? Anonymous poster hash: f311d...ea6
Avalon Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Kjære trådstarter. Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. - Avalon, mod
Fremhevede innlegg