AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Tok nettopp min første p-pille (kombinasjonspille) og merket plutselig en form for hodepine i høyre del av hodet. Utrolig ubehagelig.. Er det bare kroppen som vender seg til disse hormonene eller burde jeg være bekymret? Anonymous poster hash: 5b72d...96b
lillemeg90 Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Jeg reagerte veldig dårlig på alle ppiller. Fikk hodepine som aldri sluttet. Men det kan være du kun får det i en overgangsfase.. det er en normal bivirkning:)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Ts her! Takk for svar hodepinen gikk heldigvis over, men merker at høyre arm er litt nummen. Og så er jeg forferdelig kvalm :s Trodde kvalmen skulle gå over etter en natts søvn, men tydeligvis ikke.. Får håpe det går over etterhvert det også!Anonymous poster hash: 5b72d...96b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Hvilket merke går du på? Oralcon (billigversjonen av Microgynon) har en slik bivirkning på meg, mens Microgynon ikke har det Anonymous poster hash: 2eb11...be9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Hvilket merke går du på? Oralcon (billigversjonen av Microgynon) har en slik bivirkning på meg, mens Microgynon ikke har detAnonymous poster hash: 2eb11...be9 Jeg går på microgynon..Anonymous poster hash: 5b72d...96b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Jeg går på microgynon..Anonymous poster hash: 5b72d...96b Kanskje det er omvendt hos deg? Pröv Oralcon (samme virkestoff) men ulikt bindemiddel Anonymous poster hash: 2eb11...be9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå