Gå til innhold

Fettsuging av hake.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med fettsuging av hake? Hvordan foregår opersjonen? Ble resultatet bra? Jeg skal ha operasjonen om ca 2 uker. Er slank, men har genetisk litt dobbelthake. Skal operere uten narkose på Fana medisinske senter. Noen som har erfaringer derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du oppdatere tråden når du har gjort det? Sliter med det samme, så har dessverre ingen råd å komme med TS annet enn lykke til! :hug:

Skrevet

Kan du oppdatere tråden når du har gjort det? Sliter med det samme, så har dessverre ingen råd å komme med TS annet enn lykke til! :hug:

Takk :) skal prøve å huske det! Er kjempenervøs for å være våken under et inngrep..håper det går bra hehe

Skrevet

Takk :) skal prøve å huske det! Er kjempenervøs for å være våken under et inngrep..håper det går bra hehe

Det skjønner jeg skikkelig godt! Har tenkt på tanken selv, for har ikke verdens største hake :P Er fortsatt i tanke-fasen kan du si.

Skrevet

Det skjønner jeg skikkelig godt! Har tenkt på tanken selv, for har ikke verdens største hake :P Er fortsatt i tanke-fasen kan du si.

Nei ikke jeg heller hehe, men har alltid ønsket meg et litt mer definert kjeve og hakeparti, så tenkte hvorfor ikke? Hadde håpet noen som hadde gjort det kunne fortalt om sine erfaringer. Eller noen som har hatt en hvilken som helst operasjon på fana medisinske og kan si noe om det. Virker i allefall bra. :)

Skrevet

Hvor mye må du betale for det?

Skrevet

Hvor mye må du betale for det?

16.000. Ikke det billigste alternativet, men heller ikke det dyreste :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Vet om ei som gjorde det og nå er hun lam i halve ansiktet og det bedrer seg ikke. Er 2 mnd siden operasjonen.Halve munnen smiler ikke med lengre. Kan være nerver de har ødelagt. Bare vær klar over at det kan skje komplikasjoner

Skrevet

Vet om ei som gjorde det og nå er hun lam i halve ansiktet og det bedrer seg ikke. Er 2 mnd siden operasjonen.Halve munnen smiler ikke med lengre. Kan være nerver de har ødelagt. Bare vær klar over at det kan skje komplikasjoner

Det er alltid en risiko ved alle operasjoner/inngrep, så tror hun er klar over det :)

Anonymous poster hash: 63c03...6ed

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er alltid en risiko ved alle operasjoner/inngrep, så tror hun er klar over det :)

Anonymous poster hash: 63c03...6ed

Ja, du har rett i det. Er jo alltid en risk uansett å ta operasjoner. Forhåpentligvis blir det bra :)

Skrevet

Dette er ikke vanlig som regel går det bra, men er alltid en risiko. Man kan være veldig uheldig. Synd det med venninnen din :(

Anonymous poster hash: 98cd2...ee5

Skrevet

Ja har lest om at det kan skje. Det er en sjelden komplikasjon og hos de fleste går det over etter noen måneder, men ja.. er ganske skummelt. Men som du sa; forhåpentligvis går det greit :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja har lest om at det kan skje. Det er en sjelden komplikasjon og hos de fleste går det over etter noen måneder, men ja.. er ganske skummelt. Men som du sa; forhåpentligvis går det greit :)

Ja, kirurgen sier det bare er å vente og se. Hun har fått time hos nevrolog nå

Skrevet

Jeg har gjort det. Syns ikke det ble så bra. Huden under haka henger litt og ser eldre ut enn den skal. Kunne tenkt meg å fått strammet den inn, men det tror jeg ikke går. Vurderer hakeprotese. Det kan nok gi hele haken et løft.

Anonymous poster hash: f5039...a1c
Skrevet

Ja, kirurgen sier det bare er å vente og se. Hun har fått time hos nevrolog nå

Får håpe hun blir bra igjen da :) Nevrologen kan nok finne ut hvor stor skaden er og beste måten å reparere den på :)

Skrevet

Jeg har gjort det. Syns ikke det ble så bra. Huden under haka henger litt og ser eldre ut enn den skal. Kunne tenkt meg å fått strammet den inn, men det tror jeg ikke går. Vurderer hakeprotese. Det kan nok gi hele haken et løft.

Anonymous poster hash: f5039...a1c

Hakeprotese funker bra hvis du har overflødig hud ja :) I mitt tilfelle sa kirurgen det ikke skulle være nødvendig og at huden min er veldig stram, så den kommer til å trekke seg fint sammen. Hvordan var operasjonen? var du våken?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Får håpe hun blir bra igjen da :) Nevrologen kan nok finne ut hvor stor skaden er og beste måten å reparere den på :)

Håpa det jeg og :)

Skrevet

Noen som har blitt operert på Fana medisinske senter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...