AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Har mange her vært gjennom det? Og hvordan er det hvis en har hemorider? Pinlig spørsmål på høyt plan her. Så pinlig at jeg gruer meg skikkelig til å komme meg til lege, men er let av å fossblø hver gang jeg er på do Bør man ta Kolonskopi her, eller kan fastlegen kikke og se hva som er problemet der bak? Å, huff som jeg gruer meg...... Anonymous poster hash: ceaa6...c93
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Jeg har tatt koloskopi. Men hemoroider pleier legen å sjekke (stikker en finger opp i ræven på deg) Anonymous poster hash: 49e22...59e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Ja frykter jo det, men de kan vel ikke se kreft slik? Må vel sjekke hele innsiden da? Anonymous poster hash: ceaa6...c93
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Ja frykter jo det, men de kan vel ikke se kreft slik? Må vel sjekke hele innsiden da? Anonymous poster hash: ceaa6...c93 Fastlegen kan sjekke hemoroider men for en skikkelig sjekk av tarmen må du ta koloskopi. Her er flere tråder om undersøkelsen. Kanskje du finner noe nyttig her. http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=koloskopi Anonymous poster hash: 7f94d...a41
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Hvis du fossblør når du går på do så høres d ut som det er ogs hemloridene. Har du prøvd behandling mot det?Anonymous poster hash: 38c21...d0c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Hvis du fossblør når du går på do så høres d ut som det er ogs hemloridene. Har du prøvd behandling mot det?Anonymous poster hash: 38c21...d0c I flere år- men aldri vist der bak til noen. Det er så flaut. Men er livredd kreft nå, så må nok. Anonymous poster hash: ceaa6...c93
lillemeg90 Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Da går du til legen din og får behandling på resept i første omgang. Hvis det ikke hjelper kan det godt være at colonscopi er et alternativ. har du også diarè sammen med blodet?
Nuttery Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Jeg skal ta kolonoskopi for å sjekke etter hemoroider i tarmen nå snart.. haha. Legen har sjekket, og henviste meg videre.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Har prøvd sheriproct uten effekt. Nei nå er magen i ulage, enten hard eller blanding. Ofte vondt i magen og så er veldig sikker på at noe er veldig galt. Hvordan sier dere det? Bare rett ut: jeg blør i baken??? Anonymous poster hash: ceaa6...c93
lillemeg90 Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 ja, er bare til å si det slik:) legene har nok hørt det meste.. jobber på en gastroavdeling og det er ikke sjelden vi får høre at pasienten "bæsjer blod". for oss som jobber med det så er det helt hverdagslig, så det er du selv som sliter med det... ingenting å være flau over:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå