Gå til innhold

Hvilken bærbar PC? Max 10 000,-

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en god bærbar PC jeg kan bruke til litt av hvert.

- Jeg spiller, blant annet WoW, Lotro og The Sims 3. Dermed må den ha CD rom, og helst et behagelig tastatur (ikke nødvendig, men absolutt et pluss).

- Jeg redigerer bilder og videoer. Så den må ha lyst og skarpt bilde, og helst "stor" skjerm.

Det er egentlige mine nåværende krav. Tips? Utseende spiller ingen rolle.

Takk.

Jente, 19.

Anonymous poster hash: 1f0d2...9e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSI GE70 17.3" Full HD // 11.395,-

Uten å gå inn i det tekniske så ville jeg ha gått for denne, betalt litt mer men fått en pc som jeg føler er kraftigere enn den andre pcen jeg har linket til. Men det får vel være opp til deg, begge pcen er bra og skal nok klare de tingene du nevnte.

Begge pcen har bakgrunnbelysning på tastaturet men ser ut som MSI sin har flere valg muligheter når det kommer til fargene.

Det er også mye plass på begge pcen og begge kommer med cdrom.

8/16 gb ram skal hjelpe på hvis du skal drive på med video/bilde redigering. Det skal i teorien ikke ta så lang til å rende en video.

Begge skjermene har en matt skjerm slik at du ikke skal se så mye refleksjoner av ting rundt deg, jeg har en som ikke har det og det er helt forferdelig til tider.

ASUS G771JM 17.3" Full HD matt // 9.990,-

Skrevet

MSI GE70 17.3" Full HD // 11.395,-

Uten å gå inn i det tekniske så ville jeg ha gått for denne, betalt litt mer men fått en pc som jeg føler er kraftigere enn den andre pcen jeg har linket til. Men det får vel være opp til deg, begge pcen er bra og skal nok klare de tingene du nevnte.

Begge pcen har bakgrunnbelysning på tastaturet men ser ut som MSI sin har flere valg muligheter når det kommer til fargene.

Det er også mye plass på begge pcen og begge kommer med cdrom.

8/16 gb ram skal hjelpe på hvis du skal drive på med video/bilde redigering. Det skal i teorien ikke ta så lang til å rende en video.

Begge skjermene har en matt skjerm slik at du ikke skal se så mye refleksjoner av ting rundt deg, jeg har en som ikke har det og det er helt forferdelig til tider.

ASUS G771JM 17.3" Full HD matt // 9.990,-

Takk for svar! Ville definitivt gått for den første. Heller betale litt mer for en bedre PC. Ser etter noe jeg kan ha lenge. Jeg har bare gått for billig-PC'er tidligere, og det er bare unødvendig. Plages jo bare, og så fungerer de ikke ordentlig til spilling. Så nå er det på tide med forandring.

Skal lese mer om dem nå. :)

TS

Anonymous poster hash: 1f0d2...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...