Gå til innhold

Hvor tidlig debuterte du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 år, enda ikke debutert :)

Anonymous poster hash: 958a8...d4b

Respekt !!!!!!!!!!!!! :-) Gutt eller jente???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 12 hehe, følte meg eldre enn jeg var. Ville alltid henge med de eldre gutta... De på min alder var heelt uinteresant hehe. Men må si jeg hadde det fint, var livredd de voksne skulle finne ut av det, var liksom min ting og min verden! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 15. Jentegjengen hadde konkurranse i å debutere først, inspirert av Bare Bea. Så spiste vi kake etterpå. Jeg var heldigvis svært så forelsket i han som var min første, vi hadde "datet" mye i forkant og gått på skoleballet sammen. Ingenting jeg angrer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24år, mann, ikke debutert enda. Kommet til at alderen gjør det utrolig kleint med debutering da alle forventer erfaring. Så jeg tror det ikke blir noe med det første.



Anonymous poster hash: 01031...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 15. Jentegjengen hadde konkurranse i å debutere først, inspirert av Bare Bea. Så spiste vi kake etterpå. Jeg var heldigvis svært så forelsket i han som var min første, vi hadde "datet" mye i forkant og gått på skoleballet sammen. Ingenting jeg angrer på :)

Hahaha, det gjorde vi og :fnise:

Jeg var 14!

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er du glad du ikke har debutert? :P

Anonymous poster hash: 88025...e1e

Er ikke veldig glad for det eller noe sånt, men har ikke noe problem med det heller :) Vil egentlig ikke at det skal være et ons :P

Respekt !!!!!!!!!!!!! :-) Gutt eller jente???

Takk tror jeg? :fnise: Jente :)

Anonymous poster hash: 958a8...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16. Som de fleste andre. Glad for de erfaringer jeg har gjort meg :)



Anonymous poster hash: caac7...d94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt !!!!!!!!!!!!! :-) Gutt eller jente???

Jeg synes det heller er flott med mennesker som får erfaringer seksuelt. Kjipt å være i et forhold der partneren føler ikke at han/hun har rast fra seg nok, og gjør det slutt fordi han/hun vil vite hvordan det er å ha sex med noen andre.

Jeg er i alle fall glad for at det ble slutt med han jeg hadde sex med først, for den sexen jeg har nå med min samboer er mye bedre.

Anonymous poster hash: caac7...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...