Gjest avocadoen Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Heihei! Da begynner jeg på hormonkur for å se om jeg kan bli litt bedre. Vet ikke hva den heter, men den inneholder samme stoff som p-sprøyte bare at det blir tatt i større doser. Slapp heldigvis unna å måtte ta sprøyte 1 gang annenhver uke som jeg hadde måtte om jeg hadde fått det i sprøyteform + at det blir en god del billigere i pilleform. Problemene er for det første at jeg må ta den 3 ganger om dagen.. men der må jeg sjekke om det finnes en pill reminder som kan minne meg på å ta den 3 ganger om dagen, eller eventuelt laste ned 3 forskjellige pillreminders Andre og litt større problemet er at legen min tipper på at jeg vil ha en del hormontrøbbel med blødningsforstyrrelser de første 3 mnd.. Så det gruer jeg meg til. Lurer da på om det er noen andre som har prøvd denne kuren og om dere hadde mye blødninger i begynnelsen?
Gjest avocadoen Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Ingen? Virket som om at det var flere her som har prøvd dette.
Gjest avocadoen Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Er det provera? Skal ikke si det sikkert, men tror det. Har du gått på det?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Ja gikk på d for en måned siden, etter en utskrapning. For å få orden på syklusen, men fikk bivirkning med mye blødning, så sluttet på de:-)Anonymous poster hash: 2d617...c20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå