Gå til innhold

Lett feber over lengre tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt høyere kroppstemperatur enn normalt i 9 dager nå; begynte forrige onsdag, og forrige helg hadde jeg høy feber og periodevis veldig kraftig hodepine. Huden på venstre side av ansiktet føltes samtidig veldig sår - uten at man kunne se noe på den. Dette har gått over, men har fremdeles litt høyere kroppstemperatur enn normalt, og så fort jeg gjør noe - f.eks lager mat, støvsuger, dusjer etc så blir den en god del høyere - før den går ned igjen når jeg har slappet av en stund.. Blir veldig slapp og sliten av dette, så tenker å ringe fastlegen på mandag om det ikke har gått over da.. Men er det noen som har noen anelse om hva som kan være årsaken til at jeg har hatt høy kroppstemperatur såppas lenge?

Anonymous poster hash: 01ad8...25b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feber er jo et symptom, og ikke en sykdom i seg selv. Men hva det er symptom på er jo vanskelig å svare på her. Kan jo ha noe å gjøre med det du følte i ansiktet, at du har en eller annen infeksjon lokalisert der? Men aner egentlig ikke, tror uansett det beste er å snakke med legen siden du ikke har vært der allerede. :)

Skrevet

Har hatt høyere kroppstemperatur enn normalt i 9 dager nå; begynte forrige onsdag, og forrige helg hadde jeg høy feber og periodevis veldig kraftig hodepine. Huden på venstre side av ansiktet føltes samtidig veldig sår - uten at man kunne se noe på den. Dette har gått over, men har fremdeles litt høyere kroppstemperatur enn normalt, og så fort jeg gjør noe - f.eks lager mat, støvsuger, dusjer etc så blir den en god del høyere - før den går ned igjen når jeg har slappet av en stund.. Blir veldig slapp og sliten av dette, så tenker å ringe fastlegen på mandag om det ikke har gått over da.. Men er det noen som har noen anelse om hva som kan være årsaken til at jeg har hatt høy kroppstemperatur såppas lenge?

Anonymous poster hash: 01ad8...25b

Virusinfeksjon.

Anonymous poster hash: 32fd6...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...