AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Jeg skadet meg nylig, var på legevakten og fikk da en sykemelding for 2 uker med "reisetilskudd". Jeg er ikke sykemeldt per se, jeg kan jobbe, men det er vanskelig for meg å reise til kontoret på vanlig måte. Da jeg kom hjem og googlet dette, så jeg at reisetilskuddsstøtte fra NAV ikke gjelder før etter 17 dager. Så jeg skjønner egentlig ikke poenget med sykemeldingen jeg fikk! Kan jeg bare kaste den? Eller er det sånn at jeg MÅ gi del C til arbeidsgiver uansett? Jeg har aldri vært sykemeldt før, så jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Anonymous poster hash: fbb47...6f4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Jeg skadet meg nylig, var på legevakten og fikk da en sykemelding for 2 uker med "reisetilskudd". Jeg er ikke sykemeldt per se, jeg kan jobbe, men det er vanskelig for meg å reise til kontoret på vanlig måte. Da jeg kom hjem og googlet dette, så jeg at reisetilskuddsstøtte fra NAV ikke gjelder før etter 17 dager. Så jeg skjønner egentlig ikke poenget med sykemeldingen jeg fikk! Kan jeg bare kaste den? Eller er det sånn at jeg MÅ gi del C til arbeidsgiver uansett? Jeg har aldri vært sykemeldt før, så jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Anonymous poster hash: fbb47...6f4 Ta vare på den til du blir frisk. Hvis du får forlenget perioden får du refundert reisepenger etter dag 16. Og da må du sende inn alt. Anonymous poster hash: 344e0...30b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Ta vare på den til du blir frisk. Hvis du får forlenget perioden får du refundert reisepenger etter dag 16. Og da må du sende inn alt.Anonymous poster hash: 344e0...30b Ah, da var det kanskje en viss logikk i sykemeldingen likevel. Ok, tusen takk for godt råd! Da beholder jeg den inntil jeg vet jeg ikke trenger den mer Anonymous poster hash: fbb47...6f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå