Gå til innhold

For mye lyst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lett, å leve alene når lysten blir for sterk - for ofte. To ganger har jeg forsøkt å ha en elsker "på laveste nivå" av et fysisk, rent lystbasert forhold. Men det ble for disconnected, jeg følte at hadde sex med et pent stykke kjøtt og avsluttet begge forholdene. Ny frustrasjon. Nå blir jeg snart helt gal og lurer på om det finnes piller mot lyst? I så fall, hva? Og - om jeg vil reversere (les: møter en mann for seriøst forhold), kan jeg da være sikker på at jeg får tilbake mine lyster? Kanskje mulig å redusere min testosteronproduksjon? (NB: ferdig med overgangsalder for lenge siden og har aldri merket noe til det, måtte spørre gynekologen om jeg var "ferdig") Eller om jeg må heve nivået et hakk og finne en elsker som jeg i det minste kan være litt fysisk forelsket i og tiltrukket av. Har hatt det sånn siden siste forhold jeg var i, som tok slutt for seks år siden. Er 53 år, ung type og sterk og "fit" og i supergod form, har alltid hatt sterk libido, og det blir jo bare "verre og verre". Tror snart det klikker for meg! :sjokkert::vetikke::wow:

Anonymous poster hash: 4cdd1...29e

Anonymous poster hash: b1301...f31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ganske fint ut, jeg!

Jeg blir sikkert lik som deg hvis jeg blir singel om ti års tid. Noe jeg muligens blir.

Kommer til å savne sexen med mannen min, men tror jeg vil bo alene når barnet blir stort.

Vil ikke ha noen ny samboer, men må vel skaffe meg en kjæreste/elsker. Som jeg liker, selvsagt, ikke bare dor sex. Ikke gjør noe med lysten din! En ny kjæreste kommer til å digge det!

Sex er livsglede!

Men, finn deg en duganes fyr!

Anonymous poster hash: 07e5e...519

Skrevet

Synes det høres ganske fint ut, jeg!

Jeg blir sikkert lik som deg hvis jeg blir singel om ti års tid. Noe jeg muligens blir.

Kommer til å savne sexen med mannen min, men tror jeg vil bo alene når barnet blir stort.

Vil ikke ha noen ny samboer, men må vel skaffe meg en kjæreste/elsker. Som jeg liker, selvsagt, ikke bare dor sex. Ikke gjør noe med lysten din! En ny kjæreste kommer til å digge det!

Sex er livsglede!

Men, finn deg en duganes fyr!

Anonymous poster hash: 07e5e...519

Takk for støtte, tror nok jeg må finne en elsker ja. Skal vurdere Tinder også. Prozac høres drastisk ut, tar heller et glass saft jeg. Skal teste om en elsker gjør susen :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...