Gå til innhold

Hva skjer underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har fått blødninger (kraftig) de 3 siste gangene under samleie. Trodde først det var mensen, og første gang kanskje. Men de to andre gangene vet jeg ikke. Har vært hos gynekolog, og hun sa det bare var p-pillene jeg starta på nylig (Staret feil) men nå har jeg sluttet for en stund. Alt har normalisert seg vil jeg tro nå:)

Jeg er redd det skal skje igjen og kan egentlig ikke ha samleie igjen. Den sjansen tar jeg nesten ikke, og utflodet er ganske rart. Det er ikke mensen nå mer, men allikevel utflodet er hvitt men har en litt blodig smak kanskje? Kan ikke ha sex på grunn av det, og livredd jeg skal fossblø igjen etter det som skjedde.

Hvorfor er det slik? Betalte mye for timen, og hun hadde ingen svar annet enn at det ikke kom til å skje igjen, og alt der nede så greit ut. Ingen feil og sjekket alt som var, så hvorfor er det slik nå da? Ødelegger sexlivet, rett og slett.

Oppgitt jente 19 år.

Anonymous poster hash: 196e9...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste å vite akkurat nå er vel at alt så bra ut der nede, og at blødningen ikke kom av kreft eller en misdannelse.

Hvis du ikke tar sjansen på samleie pga blodet, har du prøvd det ut med dildo, for å sjekke om det blør? Skjer det samme da?

Det kan jo hende at det er en del av jomfruhinna di som er igjen, eller kanskje du bare revner litt av sex.

Anonymous poster hash: e80ff...98a
Skrevet

Trådstarter her!

Prøvd med diverse ting (Har ikke dildo så), og det skjer ingenting nå. Annet enn at det er mye utflod med en tendens av blodsmak? Vanlig hvitt, men uansett. Bra det ikke blør så skjer ikke igjen håper jeg.. ussh

Anonymous poster hash: 196e9...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...