Smask08 Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Dater en fyr, men er såpass ferskt at jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noen julegave da dette blir vanskelig.. Har derfor bestemt meg for å skrive/lage et koselig og personlig julekort med en liten "dirty" tvist. Har noen forslag på hva jeg kan skrive? Eller blir det hele bare dumt?
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Hva med et personlig julekort der du har bilde av deg selv, naken, (ikke ha med ansikt eller andre identifiserende for alle i hele verden elementer) og ha et gavebond rundt kroppen (over puppene) og en fin sløyfe over. Ta bildet og skriv det ut selv, leveres personlig i konvolutt med hint om å åpnes i enerom.
Teddybjørn Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Mulig det bare er meg , men jeg tenker sex annonse med en gang jeg får sånne bilder med avklipt hode/utenfor rammen. Ikke turn on her hvertfall. Ta med ansiktet og hold resten så dirty du kan leve med om det kommer på avveie hvis du er redd for det. "Myke pakker i år."
Reg Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Siden julen er en høytid ... kanskje du bør nøye deg med et foto av deg selv i hvitt eller rødt undertøy og nisselue?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå