Gå til innhold

Spørsmål til single menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk mange som er i et forhold de ikke burde vært. Ikke for at de er dårligere enn andre på noen måter, men de er ikke oppriktig glad i hverandre på den måten men holder sammen fordi de er redde for å være alene. Vet om en del, og noen av dem går bak ryggen på sin kone/mann/kjæreste for å få tilfredstilt sine egne lyster som de ikke føler at de får med partneren sin.

I know, og jeg vil mene at det er temmelig kynisk gjort overfor den andre parten, som kanskje er oppriktig i forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du blitt sammen med ei dame på 31 som aldri har hatt kjæreste?

Ja

Skrevet

Joda skjønte akkurat hva du mente.

Poenget er at du hadde lurt like mye enten det hadde vært den ene eller andre veien. Hvorvidt hva

som hadde vært dealbreaker for deg er alt etter hva følelsene dine hadde fortalt deg. Ikke hva som var rasjonelt.

Anonymous poster hash: 9ecd5...829 [/ac

Jeg prøvde bare å få fram et poeng med at det er ikke bedre med mange kjæreste opp gjennom tiden enn ingen. Og nei, jeg hadde ikke stusset så mye over hvorfor vedkommende aldri hadde hatt kjæreste i sitt liv. Jeg kjenner noen som har det sånn og det er ikke noe mer galt med de enn andre, de har bare andre ting de prioriterer mer. Meg om de tankene!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Avventende skeptisk, men med mål om å vektlegge de positive tingene.

Skrevet

I know, og jeg vil mene at det er temmelig kynisk gjort overfor den andre parten, som kanskje er oppriktig i forholdet.

Helt enig!

Skrevet

Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre.

Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?

Anonymous poster hash: 2d546...98f

Hadde kommet ann på disse skavankene dine ;-)

Men nei hadde ikke sett på det som et problem men en utfordring. Man vet litt mere hva det går ut på når man har vært der. Dog må man begynne et sted :-)

Gjest krokodillen
Skrevet

Hadde kommet ann på disse skavankene dine ;-)

Men nei hadde ikke sett på det som et problem men en utfordring. Man vet litt mere hva det går ut på når man har vært der. Dog må man begynne et sted :-)

What he said!

Skrevet

Ja, ikke noe problem det, så lenge det var tiltrekning der, og vi hadde det fint sammen.

Skrevet

Overhodet ikke. For meg består livet av piker, vin og sang. Forever!

Anonymous poster hash: 49837...02b
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre.

Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?

Kjære vene!

Det er jo du som er poenget. Ikke de du (ikke) har vært med før. :hjerte::klem: At guttene ikke skjønner hva de går glipp av med å la deg gå alene er da slettes ikke din feil!

Endret av draug 75
  • Liker 2
Skrevet

Det er ingen dealbreaker. Heller ingen kjærester enn 534 sexpartnere. Så sant det ikke er noe "galt" med vedkommende, hadde jeg ikke hatt problemer med det.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Hadde ikke sett på det som negativt i seg selv, men det er klart at jeg hadde vært nysgjerrig på hvorfor.

Egentlig er det kanskje bare positivt. Kjenner en jente som var eldre enn deg når hun fikk sin første kjæreste. Pen jente, men ganske kresen. Gikk aldri på byen, så møtte nok ikke så lett nye menn.

:)

Skrevet

Hadde ikke sett på det som negativt i seg selv, men det er klart at jeg hadde vært nysgjerrig på hvorfor.

Egentlig er det kanskje bare positivt. Kjenner en jente som var eldre enn deg når hun fikk sin første kjæreste. Pen jente, men ganske kresen. Gikk aldri på byen, så møtte nok ikke så lett nye menn.

:)

Noe av problemet mitt ligger nok der, treffer ikke så ofte nye menn og er ikke noe glad i å gå på byen. Tror heller ikke at det er stedet jeg finner en mann som jeg passer sammen med.

Skrevet

Kjære vene!

Det er jo du som er poenget. Ikke de du (ikke) har vært med før. :hjerte::klem: At guttene ikke skjønner hva de går glipp av med å la deg gå alene er da slettes ikke din feil!

Jeg er jo fellesnevneren i de situasjonene som kunne ha blitt til forhold (om enn ikke så mange), så det er nok noe med meg også, men nei, de vet ikke hva de går glipp av ;)

Skrevet

Noe av problemet mitt ligger nok der, treffer ikke så ofte nye menn og er ikke noe glad i å gå på byen. Tror heller ikke at det er stedet jeg finner en mann som jeg passer sammen med.

Om du er over 30 og aldri har hatt kjæreste så er det vel ikke fordi du ikke er glad i å gå på byen? Er da nok av folk ikke liker det.

Uansett er i samme båten sjæl(kjæreste ikke byen). Men jeg har nok av issues.

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...