AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Kunne du blitt sammen med ei dame på 31 som aldri har hatt kjæreste? Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre. Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?Anonymous poster hash: 2d546...98f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Jeg er dame, men i nesten samme situasjon. Har bare hatt ett forhold da jeg var helt ung. Det jeg gjør er å ikke være helt åpen om at jeg ikke har hatt flere forhold. Jeg svarer at det er noen år siden jeg var i et forhold, og at jeg ikke har vært i veldig langvarige forhold, pga. at jeg ikke har møtt den helt rette. Det er lett at folk kan dømme noen som ikke har vært i forhold, dersom de selv har levd et liv der de lett har kommet i kontakt med nye potensielle partnere. De klarer ikke helt å forstå når andre ikke har hatt det helt slik, og tror det må være noe galt med personen. Så jeg foretrekker å "lyve" litt i bli-kjent-fasen. Jeg har jo hatt noen "nesten-forhold", så det er jo nesten sant. Anonymous poster hash: 37713...521
Beltedyr Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Som mann på 31 som aldri har hatt kjæreste, ville det ikke vært noe problem. Skavanker er det dårlig med, men har slitt litt med angst, men blitt betraktelig bedre. Enkelte mennesker, uavhengig av kjønn, kan være late bloomers som ofte ikke ser sine ressurser og/eller attraktive sider:) 5
guttemann Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Hadde vært skeptisk. Det er ingen dealbreaker, men det er et minus. Jeg tror man lærer en del om seg selv i et langvarig forhold som det kanskje er en fordel at man har lært allerede i en alder av 31. Når jeg runder 30 kommer jeg ihvertfall til å være mer bevisst på at jeg ønsker noe varig, og hva om du egentlig ikke trives med å være samboer? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg har et par bekjente som har vært i din situasjon og etter hvert har funnet fine menn og stiftet familie, i alle fall. Anonymous poster hash: 7ea40...50b 1
blazer Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Hadde ikke vært noe problem Folk er forskjelligl 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Ville du selv hatt en mann som aldri har hatt kjæreste? Det er nok av dem der ute. Anonymous poster hash: e7226...0c5 2
Gjest extra Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Kunne du blitt sammen med ei dame på 31 som aldri har hatt kjæreste? Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre. Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?Anonymous poster hash: 2d546...98f Nei, ingenting galt med det
Gjest Dude91 Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Kunne du blitt sammen med ei dame på 31 som aldri har hatt kjæreste? Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre. Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?Anonymous poster hash: 2d546...98f Selvfølgelig, driter vel i om man har vært i forhold eller ikke. 31 er kanskje litt gammelt for meg, men.
wintergirl Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 (endret) Det er vel ikke så mye bedre og bli sammen med en bare for å bli sammen med en. Mange som gjør det og. Hadde ikke tenk på det hvis jeg møtte en mann ihvertfall;) Endret 13. november 2014 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Ville du selv hatt en mann som aldri har hatt kjæreste? Det er nok av dem der ute. Anonymous poster hash: e7226...0c5 Det hadde ikke vært noe problem. Jeg vet av erfaring at man ikke trenger å være en dysfunksjonell raring om man har blitt 30+ uten forhold. Slipper kjipe eksdamer også.Anonymous poster hash: 2d546...98f 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Selvfølgelig, driter vel i om man har vært i forhold eller ikke. 31 er kanskje litt gammelt for meg, men. Og 23 er altfor ungt for meg. Tenkte mest på menn på min egen alder, men takk for svarAnonymous poster hash: 2d546...98f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Kunne du blitt sammen med ei dame på 31 som aldri har hatt kjæreste? Kan ikke se noen veldig gode grunner til at det har blitt sånn, ingen psykisk sykdom, ingen ekstreme skavanker, har hatt et beskjedent antall sexpartnere. Er sikkert litt rar på noen måter, men ikke mer enn de fleste andre. Folk tenker vel ofte at det må være noe galt med noen som har blitt så gammel uten å ha vært i et forhold, men ville du blitt så skeptisk at du ikke ville gitt det en sjanse?Anonymous poster hash: 2d546...98f Hadde tenkt du må ganske høye krav til en evt kjæreste, så vet ikke om jeg hadde investert så veldig mye i det. Hadde nok også tenkt at *menn* kanskje egentlig ikke er så interessant for deg... Anonymous poster hash: 9ecd5...829
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Det er vel ikke så mye bedre og bli sammen med en bare for å bli sammen med en. Mange som gjør det og. Hadde ikke tenk på det hvis jeg møtte en mann ihvertfall;) yeah right vil andre damer ha den samme mannen vil du og det. Vil ingen andre så lurer du hva som er galt med han, så den konklusjonen var nok litt på *kanten* ....*kremmt* Anonymous poster hash: 9ecd5...829
Gjest Dude91 Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Det er vel ikke så mye bedre og bli sammen med en bare for å bli sammen med en. Mange som gjør det og. Hadde ikke tenk på det hvis jeg møtte en mann ihvertfall;) Vil du være sjæsten min, lizm.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Hadde tenkt du må ganske høye krav til en evt kjæreste, så vet ikke om jeg hadde investert så veldig mye i det. Hadde nok også tenkt at *menn* kanskje egentlig ikke er så interessant for deg... Anonymous poster hash: 9ecd5...829 Ingen skyhøye krav, men vil ha en jeg passer sammen med. Og at folk antar at jeg egentlig må være lesbisk, det er jeg litt lei av Anonymous poster hash: 2d546...98f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Kunne jeg absolutt blitt og synes for øvrig det er å foretrekke framfor damer som har hatt mange. Anonymous poster hash: 6f4a4...c68 1
wintergirl Skrevet 13. november 2014 #18 Skrevet 13. november 2014 yeah right vil andre damer ha den samme mannen vil du og det. Vil ingen andre så lurer du hva som er galt med han, så den konklusjonen var nok litt på *kanten* ....*kremmt* Anonymous poster hash: 9ecd5...829 Kanskje du ikke skjønte hva jeg mente! Det er mange som får seg en kjæreste de ikke er spesielt glad i på en kjæresteaktig måte, men er i sammen fordi de er redde for å være alene, eller fordi de rundt dem maser om at det er på tide å bli sammen med noen. Hadde jeg møtt en som hadde hatt mange ekser så hadde jeg lurt på hva som feilte vedkommende, om han var vanskelig å ha med å gjøre eller andre verre ting. Hadde jeg møtt en som ikke hadde hatt kjæreste i sitt liv så hadde jeg gitt han en sjanse ihvertfall. Sånt er ikke en deal breaker for meg. 1
wintergirl Skrevet 13. november 2014 #19 Skrevet 13. november 2014 Vil du være sjæsten min, lizm. Det er faktisk mange som er i et forhold de ikke burde vært. Ikke for at de er dårligere enn andre på noen måter, men de er ikke oppriktig glad i hverandre på den måten men holder sammen fordi de er redde for å være alene. Vet om en del, og noen av dem går bak ryggen på sin kone/mann/kjæreste for å få tilfredstilt sine egne lyster som de ikke føler at de får med partneren sin. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #20 Skrevet 13. november 2014 Kanskje du ikke skjønte hva jeg mente! Det er mange som får seg en kjæreste de ikke er spesielt glad i på en kjæresteaktig måte, men er i sammen fordi de er redde for å være alene, eller fordi de rundt dem maser om at det er på tide å bli sammen med noen. Hadde jeg møtt en som hadde hatt mange ekser så hadde jeg lurt på hva som feilte vedkommende, om han var vanskelig å ha med å gjøre eller andre verre ting. Hadde jeg møtt en som ikke hadde hatt kjæreste i sitt liv så hadde jeg gitt han en sjanse ihvertfall. Sånt er ikke en deal breaker for meg. Joda skjønte akkurat hva du mente. Poenget er at du hadde lurt like mye enten det hadde vært den ene eller andre veien. Hvorvidt hva som hadde vært dealbreaker for deg er alt etter hva følelsene dine hadde fortalt deg. Ikke hva som var rasjonelt. Anonymous poster hash: 9ecd5...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå