Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen jenter som spiller CS:GO her inne??:-) Har nettopp begynt, og syntes det er kjempegøy. Trenger noen som vil spille litt med meg som har tålmodighet:-p Skrik ut, så sender jeg PM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 500+ timer i CS:GO, så jeg kan godt vise deg litt :) Har ikke mulighet til å gå på Skype eller andre måter å prate på, men kan kanskje hjelpe deg litt likevel.

Skrevet

Kult! Skriver PM til deg Ila morgendagen! (Skal prøve å ikke gemme det) kan ikke spille før mandagen.

Skrevet

Jeg har akurat begynt å spille igjen etter flere år uten PC, så jeg vil gjerne være med :) Send meg en melding så kan jeg adde dere på Steam. Spille veldig mye CS for endel år tilbake ;)

Skrevet

Spilte aktivt for 8-10 år sida haha, det var gode tider..

Enjoy!

Anonymous poster hash: eebbb...6fa

Skrevet

Skal skrive til dere begge! Er utenbys akk nå, så er litt bissibissi. Men mandag er jeg klar!

Skrevet

Har ikke spilla siden VGS, da hadde vi turneringer i klassen.

Skrevet

Jeg er klar mandag også :) har jobbehelg, så mandag passer supert.

Skrevet

Noen jenter som spiller CS:GO her inne??:-) Har nettopp begynt, og syntes det er kjempegøy. Trenger noen som vil spille litt med meg som har tålmodighet:-p Skrik ut, så sender jeg PM!

Bør teste arma2/3 og battlefield du :P DE slår counter-shit ned i skoene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...