Gå til innhold

Jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som er så deilig med å suge på penisen til gutten din? Hva liker du best med suginga?

Anonymous poster hash: 71332...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Jeg liker ikke å suge...

Anonymous poster hash: f9dfd...525
  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke det er deilig å suge pikk, men jeg gjør det gjerne. liker at han har der godt :)

Anonymous poster hash: 93099...f3f

Skrevet

Syntes det er veldig ubehagelig.

Skrevet

Når han kommer, for da kan jeg samle sammen sæden i en krukke og bruke den i julebaksten.

• Liker 3
Skrevet

Det beste med å suge pikk er når han kommer og man kjenner han rister det skikkelig av seg. Blir så tent akkurat i det øyeblikket.

Anonymous poster hash: 2cf2f...dd9
Skrevet

Å se at han nyte det. Åhhh, kjenner jeg elsker han så høyt da. <3
Da er han så sårbar, "in the moment", og jeg kjenner så tydelig hver minste muskelsammentrekning, og hvor godt han liker det jeg gjør.

Anonymous poster hash: 4d70d...0a4
Skrevet

Jeg liker å se på han mens jeg suger. Se ay han liker det. Jeg liker smaken av han når, både mens jeg suger og når han kommer. Jeg liker å kjenne hvor kåt jeg blir når jeg suger han. Jeg liker å svelge....

Skrevet

Under forspillet er kjæresten nøye med å få meg over på rygg etter en stund så hun kan suge meg, men om hun gjør det mest for min skyld og/eller sin egen, vet jeg faktisk ikke. Hun ser ut til å like det...og hun er riktig flink.

Gjest Bruker1000
Skrevet

Jeg blir kåt av at han blir kåt, og synes pikken hans er verdens diggeste pikk elsker å slikke og suge på den mmm! Han kan bli litt ivrig noen ganger da og da må jeg be han ta det litt rolig før jeg kan fortsette, hihi!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes det er helt herlig å suge, men selvsagt kun en mann mer ordentlig stor og tjukk kukk! :wow:

Skrevet

Hvorfor må alle være så vulgære i språkbruken her inne...? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

For de prøver vel å tenne seg selv :tronderbart:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og kontaktannonse.

- Magnifique, mod.

Gjest BonBon
Skrevet

Jeg liker å slikke på slikkepinnen til regnbuen kommer frem

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

Er vel noe med helheten av å se og høre mannens nytelse og tilfredsstille han. Elsker spesielt når han sier at jeg må ta det rolig ellers kommer han..hihi 😜

Gjest mainbitch
Skrevet

Jeg liker å slikke på slikkepinnen til regnbuen kommer frem

:ironi:

Skrevet

Når han kommer, for da kan jeg samle sammen sæden i en krukke og bruke den i julebaksten.

Nam, nam julegodt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...