AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg har et lite "luksusproblem". Når jeg onanerer liker jeg å gi meg selv mange orgasmer. Etter å ha vært singel ei stund har jeg gått i fra å så vidt få til én, til å ha "trent" meg opp til å få 10 orgasmer på rad... Og nå har jeg altså blitt vant til å ha mange orgasmer. Problemet er at jeg har fått meg kjæreste, og da rekker jeg bare få én før vi er ferdige. Hvis jeg er heldig! (Han kommer ganske fort). Jeg burde vært kjempefornøyd med den ene deilige orgasmen, men kroppen får liksom ikke nok. Musa mi blir ikke tilfredstilt før den har fått i hvertfall 2-3... Det ender som regel med at jeg går og onanerer i skjul, eller blir sittende å kjenne på det irriterende "suget" i underlivet. Går det ann å trene seg nedover? Hvis jeg slutter å gi meg selv mange orgasmer vil jeg da bli vant til å bare få én igjen? Og syne det er nok? Synes det er så slitsomt at jeg ikke blir ordentlig tilfredstilt! Dette er så flaut. Anonymous poster hash: 39ded...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Men, snakk nå med typen din! Begge skal være tilfredsstilt når dere er ferdige, ikke bare èn Anonymous poster hash: 084c5...4da 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 fiks det sjøl! vilel jeg gjort. gjør det foresten med typen når jeg ikke har fått nok men han ikke klarer mer. han elsker å se på at jeg tilfredsstiller meg selv så det er "vinn vinn" Anonymous poster hash: 5352f...872 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Jeg kan sikkert snakke med typen min, men det vil ikke hjelpe noe særlig! Vi har allerede et problem med at han kommer så fort. Når det går for meg klarer han ikke holde seg til en nr. 2... Han har litt dårlig selvtillitt når det kommer til sex, så vil ikke gjøre ting enda vanskeligere for oss. Jeg er jo kjempefornøyd bare jeg får en orgasme. (Men ikke musa mi, tydeligvis!) Han synes også det er lite givende å se meg tilfredstille meg selv når økten er ferdig. Da er han sliten, trøtt og vil se på tv. Da er det bare rart og ligge der alene å stønne. TS Anonymous poster hash: 39ded...bdb
Frisørdama Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Få dine orgasmer før han kommer Du kan jo ha et lite show for han før dere begynner ha sex, så gjør det ikke så mye at han kommer fort 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Jeg har et lite "luksusproblem". Når jeg onanerer liker jeg å gi meg selv mange orgasmer. Etter å ha vært singel ei stund har jeg gått i fra å så vidt få til én, til å ha "trent" meg opp til å få 10 orgasmer på rad... Og nå har jeg altså blitt vant til å ha mange orgasmer. Problemet er at jeg har fått meg kjæreste, og da rekker jeg bare få én før vi er ferdige. Hvis jeg er heldig! (Han kommer ganske fort). Jeg burde vært kjempefornøyd med den ene deilige orgasmen, men kroppen får liksom ikke nok. Musa mi blir ikke tilfredstilt før den har fått i hvertfall 2-3... Det ender som regel med at jeg går og onanerer i skjul, eller blir sittende å kjenne på det irriterende "suget" i underlivet. Går det ann å trene seg nedover? Hvis jeg slutter å gi meg selv mange orgasmer vil jeg da bli vant til å bare få én igjen? Og syne det er nok? Synes det er så slitsomt at jeg ikke blir ordentlig tilfredstilt! Dette er så flaut. Anonymous poster hash: 39ded...bdb Gjør det på en sexy måte. Når han har kommet og er på vei bort ifra deg drar du han til deg igjen å sier : vi er ikke ferdig enda! Vis kåtheten tydelig! Vi må ha det inn med te-skje. Gi han gjerne noen minutter før du tirrer han opp på nytt! :D her er vi så åpne om sexen vår så etter runde en gikk vi ut for å taen kjapp røyk så tilbake til runde 2. Darakk jeg å bli hard igjen med en gang etter den lille 5 minuttern.en annen ting. Om dere prøver lenge nok kan faktisk han også komme gjentatte ganger. Jeg kan nå holde på ereksjonen etter jeg har kommet så vi kan fortsettte helt til hun har kommet og er fornøyd. Anonymous poster hash: c989d...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Jeg har et lite "luksusproblem". Når jeg onanerer liker jeg å gi meg selv mange orgasmer. Etter å ha vært singel ei stund har jeg gått i fra å så vidt få til én, til å ha "trent" meg opp til å få 10 orgasmer på rad... Og nå har jeg altså blitt vant til å ha mange orgasmer. Problemet er at jeg har fått meg kjæreste, og da rekker jeg bare få én før vi er ferdige. Hvis jeg er heldig! (Han kommer ganske fort). Jeg burde vært kjempefornøyd med den ene deilige orgasmen, men kroppen får liksom ikke nok. Musa mi blir ikke tilfredstilt før den har fått i hvertfall 2-3... Det ender som regel med at jeg går og onanerer i skjul, eller blir sittende å kjenne på det irriterende "suget" i underlivet. Går det ann å trene seg nedover? Hvis jeg slutter å gi meg selv mange orgasmer vil jeg da bli vant til å bare få én igjen? Og syne det er nok? Synes det er så slitsomt at jeg ikke blir ordentlig tilfredstilt! Dette er så flaut. Anonymous poster hash: 39ded...bdb 10 orgasmer er bare å glemme med en gang. Jeg som mann holder maksimum ut en halvtime. Kan kjøre 3-4 ganger på rad maksimum etter jeg kommer. Men be han fingre deg eller noe sånt da. slikke deg whatever Anonymous poster hash: 5ef94...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Jeg får aldri en eneste orgasme, så vær glad for det du får du Anonymous poster hash: a48a6...cd2 3
Timza Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg kan sikkert snakke med typen min, men det vil ikke hjelpe noe særlig! Vi har allerede et problem med at han kommer så fort. Når det går for meg klarer han ikke holde seg til en nr. 2... Han har litt dårlig selvtillitt når det kommer til sex, så vil ikke gjøre ting enda vanskeligere for oss. Jeg er jo kjempefornøyd bare jeg får en orgasme. (Men ikke musa mi, tydeligvis!) Han synes også det er lite givende å se meg tilfredstille meg selv når økten er ferdig. Da er han sliten, trøtt og vil se på tv. Da er det bare rart og ligge der alene å stønne. TS Anonymous poster hash: 39ded...bdb Du må jo snakke med han. Kommer han fort under penetrering så kan han vell hjelpe med å bruke leketøy i etterkant? Eventuelt bruke lengre tid på fingring og slikking i forkant slik at du får dine to første orgasmer der? Det med selvtillit er noe som skyter i været så fort han føler at han har kontroll på deg og dine orgasmer. Så det å kunne gi deg orgasmer på løpende bånd som du jo egentlig kan burde jo bare få han til å få bedre selvtillit. Endret 14. november 2014 av Timza 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Mange fine råd her. Jeg kommer nok til å følge de opp etterhvert. Men det er slik at jeg og kjæresten min har en del problemer på sexfronten nå for tida. Han er ikke like interessert i sex som meg. I hvertfall ikke nå når han gjennomgår en periode i livet med mye stress. Så jeg har ikke lyst å begynne å "plage" han med mer styr. Er sjeleglad bare vi har sex for tida. Så jeg vil helst bare lære meg å like den ene orgasmen jeg får. Men det er visst ingen som har "trent" seg nedover her inne? Jeg tror jeg skal prøve allikevel. Kommer til å bli vanskelig å gå igjennom dagene med sug og kribling i underlivet, men må nå bli vant til det etterhvert. TS. Anonymous poster hash: 39ded...bdb
Gjest 100%naturlig Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Jeg har et lite "luksusproblem". Når jeg onanerer liker jeg å gi meg selv mange orgasmer. Etter å ha vært singel ei stund har jeg gått i fra å så vidt få til én, til å ha "trent" meg opp til å få 10 orgasmer på rad... Og nå har jeg altså blitt vant til å ha mange orgasmer. Problemet er at jeg har fått meg kjæreste, og da rekker jeg bare få én før vi er ferdige. Hvis jeg er heldig! (Han kommer ganske fort). Jeg burde vært kjempefornøyd med den ene deilige orgasmen, men kroppen får liksom ikke nok. Musa mi blir ikke tilfredstilt før den har fått i hvertfall 2-3... Det ender som regel med at jeg går og onanerer i skjul, eller blir sittende å kjenne på det irriterende "suget" i underlivet. Går det ann å trene seg nedover? Hvis jeg slutter å gi meg selv mange orgasmer vil jeg da bli vant til å bare få én igjen? Og syne det er nok? Synes det er så slitsomt at jeg ikke blir ordentlig tilfredstilt! Dette er så flaut. Anonymous poster hash: 39ded...bdb Syns du bare skal kose deg med det, ikke alle som kan få 10 orgasmer etter hverandre. Syns heller du skal fortelle han det. Jeg har det sånn selv, jeg bare må ha mange orgasmer for å bli tilfreds. Opplevde også at dette som litt unormalt for en gutt, og skjønner deg at dette er fruatrerende. Til å begynne med var det litt flaut å fortelle dama at jeg var fortsatt kåt å ville ha mer etter den første orgasmen. Når jeg først turte, ble det bare en vinn vinn situasjon for oss begge. Det kan jo hende han du er sammen med kan klare å holde igjen litt, eller klare å få flere orgasmer han også. Syns ikke det er noen god ide og undertrykke egne behov da.
Gjest Heartbeat Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Jobbe deg nedover? Er du gal, jente? Er jo bare flott at du er gira på mer. Hva med at han bruker dildo, fingre og tunge på deg først og gir deg flere orgasmer, før han får lov å penetrere deg? Om han er så død etter EN orgasme, kan han vel gi deg flere FØR han selv får komme. Eller du gir han et show der du tilfredstiller deg selv flere ganger? Jeg har selv en mann som ikke er ferdig etter 1 orgasme. Han er klar rett etterpå igjen, han Lå kåtskapen flyte, ikke sett bånd på den 2
lobo-83 Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Hehe la kåtskapen flyte ja :-D haha gullkommentar
Gjest brutal_mann Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Jeg kan sikkert snakke med typen min, men det vil ikke hjelpe noe særlig! Vi har allerede et problem med at han kommer så fort. Når det går for meg klarer han ikke holde seg til en nr. 2... Han har litt dårlig selvtillitt når det kommer til sex, så vil ikke gjøre ting enda vanskeligere for oss. Jeg er jo kjempefornøyd bare jeg får en orgasme. (Men ikke musa mi, tydeligvis!) Han synes også det er lite givende å se meg tilfredstille meg selv når økten er ferdig. Da er han sliten, trøtt og vil se på tv. Da er det bare rart og ligge der alene å stønne. TS Anonymous poster hash: 39ded...bdb Ja, for fingring og slikking både før og etter puling er jo kjedelig...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Ja, for fingring og slikking både før og etter puling er jo kjedelig... Jeg har faktisk inntrykk av at han synes det er litt kjedelig. :\ Han vil liksom peise på med en gang, for han blir så gira. Jeg trenger som regel tid for å kunne bli ordentlig tent, men han klarer ikke alltid å ta hensyn til det. Så vet ikke om han synes det er noe kult å se meg onanere i 10-15min uten å være med på leken. Jeg klarer dessuten ikke få orgasme av at han fingrer/slikker meg... fordi jeg føler meg utilpass, redd det tar lang tid, redd han blir sliten, redd for å skuffe han... For å kunne få orgasme nr 2,3 osv... må jeg kjøre på ganske hardt også. Og det skjønner jeg jo at han ikke klarer å holde ut. Jeg tror at jeg og typen min får ordnings på sexproblemene våre etterhvert - men ikke akkurat nå. Nå unngår han sex, er stressa, sier han orker ikke fordi det er så mye styr. Det er ikke rette tidspunktet å ta opp denne samtalen på. Men det er usikkert hvor lenge denne stress-perioden hans kommer til å fortsette. Den har allerede vart i en del måneder, og kommer sikkert til å vare noen måneder til. (jobb) Frustrerende! Men må jo bare tilpasse meg etter hvordan det er blitt. TS. Anonymous poster hash: 39ded...bdb
Gjest KateW Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Fingre deg selv og be ham se på deg når du kommer.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Jeg har faktisk inntrykk av at han synes det er litt kjedelig. :\ Han vil liksom peise på med en gang, for han blir så gira. Jeg trenger som regel tid for å kunne bli ordentlig tent, men han klarer ikke alltid å ta hensyn til det. Så vet ikke om han synes det er noe kult å se meg onanere i 10-15min uten å være med på leken. Jeg klarer dessuten ikke få orgasme av at han fingrer/slikker meg... fordi jeg føler meg utilpass, redd det tar lang tid, redd han blir sliten, redd for å skuffe han... For å kunne få orgasme nr 2,3 osv... må jeg kjøre på ganske hardt også. Og det skjønner jeg jo at han ikke klarer å holde ut. Jeg tror at jeg og typen min får ordnings på sexproblemene våre etterhvert - men ikke akkurat nå. Nå unngår han sex, er stressa, sier han orker ikke fordi det er så mye styr. Det er ikke rette tidspunktet å ta opp denne samtalen på. Men det er usikkert hvor lenge denne stress-perioden hans kommer til å fortsette. Den har allerede vart i en del måneder, og kommer sikkert til å vare noen måneder til. (jobb) Frustrerende! Men må jo bare tilpasse meg etter hvordan det er blitt. TS. Anonymous poster hash: 39ded...bdb Jeg vil åstå at det er han som er ræva i senga når han ikke kan tilpasse seg. Han må lærre seg å utvide registeret sitt og å sette pris på ei dame som kommer og kommer og kommer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå