AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Har nettopp fått gane bøyle for å utvide overkjeve, noen så har hatt dette selv? Vet hvor fort denne prosessen går, hvor lenge hadde du det? Anonymous poster hash: 3d008...2b3
Minya Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Jeg har ikke hatt ganebøyle, men jeg hadde bøyle for å presse bakover de to bakerste jekslene på hver side for å få plass til en hjørnetann som vokste ut et hakk for langt opp pga for lite mellomrom mellom fortenner og første jeksel. Vet ikke om det er spesielt sammenlignbart, men for å flytte tennene i overkjeven nesten halvannen centimeter for at tanna skulle kunne draes ned på plassen sin (og resten av tennene senere skulle plasseres riktig med regulering), tok det rundt åtte måneder. Hvor lang tid det tar kommer nok an på hvor omfattende flytting av tenner det er snakk om i ditt tilfelle. Skal alle tennene flyttes feks en halv cm utover kan det jo ta alt fra seks måneder til et år.
masekopp Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg har hatt noe bøylegreier. Vet ikke om det var lik som deg, men det var for å dytte tennene oppe utover fordi jeg hadde kryssbitt. Jeg hadde den i ca 1 år, men har kryssbitt igjen nå (hadde det når jeg hadde melketenner... Fatter ikke vitsen).
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Jeg hadde det. Hadde det i ca 1-2år sammen med regulering og strikker på kryss og tvers Anonymous poster hash: e78c3...992
tiipsi2010 Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Ts her. Så rart, jeg har hatt tannregulering å har tatt den av å nå har jeg bøyle, skjønner ikke helt hva så er greia, må jeg ha tannregulering igjen da? Hmm..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Alt fra 6 mnd, til 2-3 år Anonymous poster hash: 8f4e9...ec8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå