Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke normalt å kle av seg sånn foran brødrene. Samme med brødrene som stort sett er halvnakne. Kanskje grunnen til at hun ikke har så mange venner utenom familie, er nettopp pga av dette.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Men hva gjør de to tvillingene i rampelyset egentlig? Utenom å være vakre og vise musklene sine? 

Hadde vært ok om det var for å fremme treningsglade og inspirasjon. Men de fremmer jo kun six-packene sine... too much dette her.. 🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Halle-Palle skrev:

Men hva gjør de to tvillingene i rampelyset egentlig? Utenom å være vakre og vise musklene sine? 

Uten Funky som hadde inge visst hvem dem var, dem er "kjent" p.g.a. henne. At dem utnytter hennes status ser man jo. Greit nok at dem er kjekke og øynene kan hvile på dem i 5 minutter. Men ellers så får man absolutt ingenting fra dem. Dem burde gjøre som Noah og mora. Hold seg på sidelinjen og ikke utnytte rampelyset for ingenting.

Endret av Uglesjel
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er altfor mye Funkygine for tiden. Hun er jo kjempeflott men, så mye barneeksponering og veldig lite god innhold i serien.
Folk går lei, hun burde heller satse på treningsgleden og hatt kurs etc slik som Treningfrue, Holde det litt mer stille, for dette har virkelig tatt av og vips dør stjernen ut dessverre.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Er altfor mye Funkygine for tiden. Hun er jo kjempeflott men, så mye barneeksponering og veldig lite god innhold i serien.
Folk går lei, hun burde heller satse på treningsgleden og hatt kurs etc slik som Treningfrue, Holde det litt mer stille, for dette har virkelig tatt av og vips dør stjernen ut dessverre.

Hun har jo både kurs og treningsturer.

At hun "er for mye" er jo bare jævla norskt å si.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Hun har jo både kurs og treningsturer.

At hun "er for mye" er jo bare jævla norskt å si.

Enig! 

Jeg digger den dama, og tror de fleste av oss ville ha «smidd mens jernet er varmt»! 😉

Synes hun er forfriskende, med en herlig form for humor! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jørgine i grunn, men tillegger henne ikke enormt med oppmerksomhet. Hun er en person i SoMe, that's it for meg. Det jeg for øvrig ikke forstår, er hvorfor alle syns brødrene hennes er så ssssinnssykt kjekke? Hver og en smak, liksom, men de er jo ikke så jævlig pene? :P De har veltrente kropper og ja, ser jo selvfølgelig bra ut, men jeg forstår ikke den nærmest gudestatusen de har fått utseendemessig.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg liker Jørgine i grunn, men tillegger henne ikke enormt med oppmerksomhet. Hun er en person i SoMe, that's it for meg. Det jeg for øvrig ikke forstår, er hvorfor alle syns brødrene hennes er så ssssinnssykt kjekke? Hver og en smak, liksom, men de er jo ikke så jævlig pene? :P De har veltrente kropper og ja, ser jo selvfølgelig bra ut, men jeg forstår ikke den nærmest gudestatusen de har fått utseendemessig.

Hvor har de gudestatus?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, minister-mio skrev:

Hvor har de gudestatus?

Figure of speach. Ikke at de bokstavelig talt har gudestatus, men jeg har inntrykk av at de blir dyrket på grunn av utseende.

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Figure of speach. Ikke at de bokstavelig talt har gudestatus, men jeg har inntrykk av at de blir dyrket på grunn av utseende.

Enig! Jeg ser jo ar de har veldefinerte muskler, men sånne dådyrøyne blir litt for pusete for min smak 😅 Så er de jo sinnsykt lave!! Ikke spesielt sexy i mine øyne, mer søte.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg forstår det, men hvor har du dette inntrykket fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke denne familien i det hele tatt. Kom i skade for å se nye 30 sekunder og da var det urinering, krangling og mat. Og så er de både hel søsken og halv og? Hvem er hvem? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miss summers skrev:

Og så er de både hel søsken og halv og? Hvem er hvem? 

Må ha vært noen lange 30 sekunder for å få med alt det der.

Hva er galt med hel/halv/stesøsken?

Mange familier har det slik.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, miss summers skrev:

Forstår ikke denne familien i det hele tatt. Kom i skade for å se nye 30 sekunder og da var det urinering, krangling og mat. Og så er de både hel søsken og halv og? Hvem er hvem? 

Fynky og tvillingene er helsøsken, mens Noah ( eller hva han heter) er halvbror på mor sin side.

Så han faren, i tillegg til Funky og tvillingene to sønner til med forskjellige damer. Ikke så innviklet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Raggis skrev:

Fynky og tvillingene er helsøsken, mens Noah ( eller hva han heter) er halvbror på mor sin side.

Så han faren, i tillegg til Funky og tvillingene to sønner til med forskjellige damer. Ikke så innviklet.

Jo det er litt innviklet. Som jeg nettopp skrev i en annen tråd ble den ene halvbroren født mellom J og tvillingene, også litt komplisert at halvbroren på moren sin side også tilfeldigvis har italiensk far! Ikke at jeg bebreider mamma T altså, italienske menn er flotte! 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2019 den 10.44, 29_j skrev:

Han er hodestups forelsket ja, men funky er nokså kontrollfreak også. (Ikke negativt)

Så en snap før skal vi danse der hun snappet hun og kjæresten på spm om han ble sjalu, han svarte ikke, hun spurte igjen og ville tydelig ha svar.. La merke til at hun måtte ha bekreftelse fra han. 

Egentlig litt godt og se, kjente meg litt igjen i den der😂🙈

Godt å se noen så usikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, J.. skrev:

Må ha vært noen lange 30 sekunder for å få med alt det der.

Hva er galt med hel/halv/stesøsken?

Mange familier har det slik.

Skrev jeg at det var noe galt? Har du ikke annet å pirke på annet sted? 

20 minutter siden, Raggis skrev:

Takk! Syns han yngste ligner på de andre, men de er vel like sin mor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Skrev jeg at det var noe galt? Har du ikke annet å pirke på annet sted?

Dette er ett åpent diskusjonsforum,vil du strykes medhårs for alle meningene dine er du på feil plass.

Og ja,du la det frem som om det skulle vært noe å reagere på,noe det jo ikke er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...