Grüner Skrevet 28. januar 2023 #2821 Del Skrevet 28. januar 2023 PanteneProVVV skrev (På 10.1.2023 den 20.22): Bare la merke til et par ting når hun var programleder i siste sesong av Norges Tøffeste; har hun ikke en alvorlig lav fettprosent? Flere som har lagt merke til dette? Hun ble mye tynnere under Skal vi danse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. januar 2023 #2822 Del Skrevet 28. januar 2023 IDGAF skrev (På 12.1.2023 den 19.17): Husker godt en episode i funkyfam. S og moren prater sammen i bilen. Når de kommer frem sier han "åja, ble dette filmet?". Så svarer Morten noe ala "haha, sa du noe du ikke vil skal komme på TV nå"? Stakkars barn, må de virkelig gå rundt og være redde for å prate om ting med foreldrene sine fordi de ikke aner når kamera er skrudd på? I huset er det kamerafolk som filmer, men i bilen er det jo ofte de selv som filmer fra dashbordet, så da må det være hun selv som har glemt at hun slo på kameraet. Og hadde hun ikke ville hatt opptaket med på tv, hadde det blitt redigert bort. Det er jo ikke sånn at tv2 har plassert skjult kamera i bilen og huset deres og overvåker dem. Jørgine har selv sagt de har faste avtaler med kamerafolkene om når de kommer/går. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. januar 2023 #2823 Del Skrevet 28. januar 2023 Tidligere oppdaterte hun bloggen ganske ofte, med ulike typer innlegg både om trening, personlige meninger, oppskrifter, familie. Nå oppdateres bloggen maks en gang i mnd og de fleste innlegg på både blogg/insta er enten om tv-programmer hun er med i eller reklame. Gjesp 🥱. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. januar 2023 #2824 Del Skrevet 28. januar 2023 Grüner skrev (4 timer siden): Tidligere oppdaterte hun bloggen ganske ofte, med ulike typer innlegg både om trening, personlige meninger, oppskrifter, familie. Nå oppdateres bloggen maks en gang i mnd og de fleste innlegg på både blogg/insta er enten om tv-programmer hun er med i eller reklame. Gjesp 🥱. Er vel nesten ingen som leser blogg lengre. Blogg er ikke det som blir prioritert lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. januar 2023 #2825 Del Skrevet 28. januar 2023 PanteneProVVV skrev (På 10.1.2023 den 23.58): Hmm..hvorfor det? Hun som trener så mye burde være svært klar over hvilke type matinntak som trengs. Kan musklene ha gått til hodet på henne? Litt sånn bodybuilder tendenser. Ærlig talt. Hun har små barn. Har ammet lenge. De er aktive og trener mye. Hun fronter alltid at de spiser bra med mat. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 4. april 2023 #2826 Del Skrevet 4. april 2023 Noen som har fått med seg hva som foregår for tiden? På siste instagram-innlegget snakker hun om både sykehus, medisiner og epilepsi. Er det et av barna kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 4. april 2023 #2827 Del Skrevet 4. april 2023 Magetaske skrev (54 minutter siden): Noen som har fått med seg hva som foregår for tiden? På siste instagram-innlegget snakker hun om både sykehus, medisiner og epilepsi. Er det et av barna kanskje? Viss noen vet så håper jeg de unnlater å svare på det her. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 4. april 2023 #2828 Del Skrevet 4. april 2023 Uansett regelbrudd å diskutere barns helse, så disse innleggene forsvinner nok snart. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superkattene Skrevet 28. juni 2024 #2829 Del Skrevet 28. juni 2024 Så siste snapen til Jørgine hvor hun sitter med snusboks. Hadde aaaldri trodd hun snuset? Trodde hun var kosthold/treningsfreak jeg? 😅🧐 Hvis hun snuser som er i så god form, så trenger vel ikke jeg å slutte for å bli i god form da! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 28. juni 2024 #2830 Del Skrevet 28. juni 2024 Superkattene skrev (1 minutt siden): Så siste snapen til Jørgine hvor hun sitter med snusboks. Hadde aaaldri trodd hun snuset? Trodde hun var kosthold/treningsfreak jeg? 😅🧐 Hvis hun snuser som er i så god form, så trenger vel ikke jeg å slutte for å bli i god form da! 😎 Hun har snuset i alle år, tror jaggu hun snuste nikotinfritt gjennom svangerskapene også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. juli 2024 #2831 Del Skrevet 1. juli 2024 Superkattene skrev (På 28.6.2024 den 20.54): Så siste snapen til Jørgine hvor hun sitter med snusboks. Hadde aaaldri trodd hun snuset? Trodde hun var kosthold/treningsfreak jeg? 😅🧐 Hvis hun snuser som er i så god form, så trenger vel ikke jeg å slutte for å bli i god form da! 😎 Om du har fulgt henne så har du vært blind i så fall 🙈 Sjeldent jeg har sett hu uten en snus under leppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superkattene Skrevet 1. juli 2024 #2832 Del Skrevet 1. juli 2024 Wenda skrev (7 timer siden): Om du har fulgt henne så har du vært blind i så fall 🙈 Sjeldent jeg har sett hu uten en snus under leppa Har ikke det 😅 bare alltid hatt inntrykket av at hun er super sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 30. juli 2024 #2833 Del Skrevet 30. juli 2024 Syns serien om de i bobil var skikkelig fin 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. juli 2024 #2834 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg så flere episoder av den i går og jeg syns de oppdragene ble skikkelig kjedelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 31. juli 2024 #2835 Del Skrevet 31. juli 2024 Den der ferie-serien var skikkelig kjedelig. Så ikke ferdig en episode en gang. Da liker jeg mye bedre Vegard x Funkygine og den forrige serien om henne og familien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 31. juli 2024 #2836 Del Skrevet 31. juli 2024 Superkattene skrev (På 28.6.2024 den 20.54): Så siste snapen til Jørgine hvor hun sitter med snusboks. Hadde aaaldri trodd hun snuset? Trodde hun var kosthold/treningsfreak jeg? 😅🧐 Hvis hun snuser som er i så god form, så trenger vel ikke jeg å slutte for å bli i god form da! 😎 Nei, sikkert ikke. Hva du gjør har jo uansett ingenting med hennes snusing å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 31. juli 2024 #2837 Del Skrevet 31. juli 2024 Elsker serien! Nydelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 1. august 2024 #2838 Del Skrevet 1. august 2024 https://www.vg.no/rampelys/i/KMM6zX/joergine-funkygine-massa-vasstrand-jeg-har-ingen-egne-venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. august 2024 #2839 Del Skrevet 2. august 2024 Vegard hadde begynt å tillegge seg gamle uvaner igjen og skulle ta tak i livet sitt, men hvorfor må Funkygine sette så ekstreme mål for han som Norseman, ett av verdens tøffeste triathlon, for at han skal ta tak i livet sitt? Er det så mye bedre å gå fra ett ytterpunkt til et annet? Og vil Vegard få det så mye bedre med seg selv og de psykiske vanskene sine ved å gjennomføre Norseman? Der og da vil det jo gi en enorm mestringsfølelse, men hva med på sikt? Å trene seg kvakt i hjel, bedrer jo ikke de psykiske tingene han sliter med, selv om han kan «løpe fra dem» mens han trener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 2. august 2024 #2840 Del Skrevet 2. august 2024 (endret) Grüner skrev (12 timer siden): Vegard hadde begynt å tillegge seg gamle uvaner igjen og skulle ta tak i livet sitt, men hvorfor må Funkygine sette så ekstreme mål for han som Norseman, ett av verdens tøffeste triathlon, for at han skal ta tak i livet sitt? Er det så mye bedre å gå fra ett ytterpunkt til et annet? Og vil Vegard få det så mye bedre med seg selv og de psykiske vanskene sine ved å gjennomføre Norseman? Der og da vil det jo gi en enorm mestringsfølelse, men hva med på sikt? Å trene seg kvakt i hjel, bedrer jo ikke de psykiske tingene han sliter med, selv om han kan «løpe fra dem» mens han trener. Er vel en hel produksjon som planlegger dette og ikke bare Jørgine som bestemmer at han skal delta på Norseman, regner jo med at Vegard også er med i planleggingen av dette. Men er enig i at det er ganske ekstremt. Endret 3. august 2024 av TulleJenny 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå