FruJohansen Skrevet 10. januar 2023 #2801 Del Skrevet 10. januar 2023 Klink skrev (2 timer siden): At de også publisereres innhold av reell verdi er ingen unnskyldning. De tjener jo også penger på å bruke barn. Jeg foreslår at du leser alt i innlegget du siterer én gang til, og se om du ser noe som kan tyde på at vi faktisk er helt enige det du skriver her. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. januar 2023 #2802 Del Skrevet 10. januar 2023 FruJohansen skrev (5 timer siden): Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal. Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. Takk for godt innlegg og forklaring. Men synd at folk godtar barneeksponering mer, fordi man er mer likandes. Er jo som du sier, like ille uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 10. januar 2023 #2803 Del Skrevet 10. januar 2023 Bare la merke til et par ting når hun var programleder i siste sesong av Norges Tøffeste; har hun ikke en alvorlig lav fettprosent? Flere som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 10. januar 2023 #2804 Del Skrevet 10. januar 2023 RødeRandi skrev (På 8.1.2023 den 13.37): Den kjolen Funky hadde i går var ikke mye lekker. Den var nærmest harry, etter min smak. Den var griselekker. Å hun var super hot i den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 10. januar 2023 #2805 Del Skrevet 10. januar 2023 Å når det kommer til eksponering av barn så tror jeg hun «slipper unna med det» pga til tross for at hun deler bilder av barna så vEt jeg ingen ting personlig om de. Kristin Gjeldsvik f.eks som selv mener hun ikke eksponere bare fordi hun ikke viser ansiktet til barnet, der vet jeg mye mer om han. Å jeg hadde kjent igjen han lenge før jeg hadde kjent igjen funky sine barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 10. januar 2023 #2806 Del Skrevet 10. januar 2023 PanteneProVVV skrev (3 timer siden): Bare la merke til et par ting når hun var programleder i siste sesong av Norges Tøffeste; har hun ikke en alvorlig lav fettprosent? Flere som har lagt merke til dette? Fire barn, hunder, programleder, trener aktivt både seg selv og andre - generelt mange jern i ilden. Jeg hadde også hatt lav fettprosent om jeg var som henne. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 10. januar 2023 #2807 Del Skrevet 10. januar 2023 RødeRandi skrev (2 minutter siden): Fire barn, hunder, programleder, trener aktivt både seg selv og andre - generelt mange jern i ilden. Jeg hadde også hatt lav fettprosent om jeg var som henne. . Hmm..hvorfor det? Hun som trener så mye burde være svært klar over hvilke type matinntak som trengs. Kan musklene ha gått til hodet på henne? Litt sånn bodybuilder tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. januar 2023 #2808 Del Skrevet 11. januar 2023 Mio-lio skrev (6 timer siden): Å når det kommer til eksponering av barn så tror jeg hun «slipper unna med det» pga til tross for at hun deler bilder av barna så vEt jeg ingen ting personlig om de. Kristin Gjeldsvik f.eks som selv mener hun ikke eksponere bare fordi hun ikke viser ansiktet til barnet, der vet jeg mye mer om han. Å jeg hadde kjent igjen han lenge før jeg hadde kjent igjen funky sine barn. Man vet jo hvordan de ser ut, hva de heter,hvor gamle de er,hvor de bor,hvor de har hytte. Er jo mye man har sett av barna både på insta og tv serien. De viser hvor de er på ferie,hva slags fritidsaktiviteter barna holder på med,bilder av guttene uten noe klær på overkroppen som kan misbrukes av syke farlige mennesker på internett. Så jo,man vet MYE om de barna også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 11. januar 2023 #2809 Del Skrevet 11. januar 2023 PanteneProVVV skrev (11 timer siden): Bare la merke til et par ting når hun var programleder i siste sesong av Norges Tøffeste; har hun ikke en alvorlig lav fettprosent? Flere som har lagt merke til dette? Hvem vet hvorfor kroppen hennes ser sånn ut. For alt vi vet er det et sårt tema. Sånt trenger vi ikke kommentere, tenker jeg da. Samme med størrelse på pupper o.l. Helt irrelevant. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 11. januar 2023 #2810 Del Skrevet 11. januar 2023 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Man vet jo hvordan de ser ut, hva de heter,hvor gamle de er,hvor de bor,hvor de har hytte. Er jo mye man har sett av barna både på insta og tv serien. De viser hvor de er på ferie,hva slags fritidsaktiviteter barna holder på med,bilder av guttene uten noe klær på overkroppen som kan misbrukes av syke farlige mennesker på internett. Så jo,man vet MYE om de barna også. Ingenting av det du nevnte er spesielt personlig/sårbart. Vi vet de bor på Jessheim, men Jessheim er stort så det sier meg rimelig lite egentlig. Vet ikke hvilken skole og barnehage de går på, vet ikke hvor ofte de er hos far, Å nei jeg vet ikke hvilke fritidsaktiviteter de går på. Kristin Gjeldsvik sitt barn derimot, som liksom ikke er eksponert. Der vet jeg at han elsker å leke med tog, vet hvilken barnehage han går i, hvilket område i Bærum de bor på, vet når han er hos far, å når han er hos far deler farmor omtrent hva han gjør gjennom hele dagen. Har sett sårbare filmer hvor han drar fra mor/far ol. Eller Sara Emilie som «ikke eksponere» barn hvor vi får vite masse personlig info om det ene barnets helse. Blir for dumt at man bare kan putte på ett hjerte på barnas ansikt så et liksom alt greit. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 11. januar 2023 #2811 Del Skrevet 11. januar 2023 PanteneProVVV skrev (10 timer siden): Hmm..hvorfor det? Hun som trener så mye burde være svært klar over hvilke type matinntak som trengs. Kan musklene ha gått til hodet på henne? Litt sånn bodybuilder tendenser. Kanskje andres kropp har gått til hode på deg ? Slutt i bry deg med hvordan andre ser ut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. januar 2023 #2812 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Mio-lio skrev (1 time siden): Ingenting av det du nevnte er spesielt personlig/sårbart. Vi vet de bor på Jessheim, men Jessheim er stort så det sier meg rimelig lite egentlig. Vet ikke hvilken skole og barnehage de går på, vet ikke hvor ofte de er hos far, Å nei jeg vet ikke hvilke fritidsaktiviteter de går på. Kristin Gjeldsvik sitt barn derimot, som liksom ikke er eksponert. Der vet jeg at han elsker å leke med tog, vet hvilken barnehage han går i, hvilket område i Bærum de bor på, vet når han er hos far, å når han er hos far deler farmor omtrent hva han gjør gjennom hele dagen. Har sett sårbare filmer hvor han drar fra mor/far ol. Eller Sara Emilie som «ikke eksponere» barn hvor vi får vite masse personlig info om det ene barnets helse. Blir for dumt at man bare kan putte på ett hjerte på barnas ansikt så et liksom alt greit. Blir totalt feil av deg å si at det jeg nevner ikke er sårbart. Så det er greit å dele bilder av barn uten klær på overkroppen? For normale mennesker så ser man bare ett barn,men man vet at syke mennesker utnytter slikt! At en unge leker med tog er vel noe av det mest standard lekene de leker med så ser ikke problemet med det😛 Men er selv kritisk til mye av det hun,Dennis og Dennis mor utleverer. Og Kristin har tatt kritikken til seg og så får man håpe hun får med seg den andre siden av sønnens familie på å ikke eksponere ungen så mye. Ifølge insta så går ungene på dans,fotball,håndball,svømming osv. Man vet jo hvordan nabolaget og huset deres i Jessheim ser ut så er nok ikke vanskelig å finne om man vil. Ungene er også nevnt i noen reklamesamarbeid. Så hun er ikke så uskyldig som du skal ha det til. Disse ungene er ganske eksponert. De er trossalt med i en serie som moren tjener penger på. Endret 11. januar 2023 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 11. januar 2023 #2813 Del Skrevet 11. januar 2023 Sunfl0wer skrev (45 minutter siden): Blir totalt feil av deg å si at det jeg nevner ikke er sårbart. Så det er greit å dele bilder av barn uten klær på overkroppen? For normale mennesker så ser man bare ett barn,men man vet at syke mennesker utnytter slikt! At en unge leker med tog er vel noe av det mest standard lekene de leker med så ser ikke problemet med det😛 Men er selv kritisk til mye av det hun,Dennis og Dennis mor utleverer. Og Kristin har tatt kritikken til seg og så får man håpe hun får med seg den andre siden av sønnens familie på å ikke eksponere ungen så mye. Ifølge insta så går ungene på dans,fotball,håndball,svømming osv. Man vet jo hvordan nabolaget og huset deres i Jessheim ser ut så er nok ikke vanskelig å finne om man vil. Ungene er også nevnt i noen reklamesamarbeid. Så hun er ikke så uskyldig som du skal ha det til. Disse ungene er ganske eksponert. De er trossalt med i en serie som moren tjener penger på. Du får lære deg å lese før du beskylder meg for å mene at hennes eksponering er greit eller uskyldig. Jeg har svart på hvorfor jeg tror hun slipper unna, som flere har spurt om. Aldri sakt at eksponeringen hennes er greit, men den er mildere en enkelt andres, å derfor tror jeg hun slipper mere unna med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. januar 2023 #2814 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Mio-lio skrev (1 time siden): Du får lære deg å lese før du beskylder meg for å mene at hennes eksponering er greit eller uskyldig. Jeg har svart på hvorfor jeg tror hun slipper unna, som flere har spurt om. Aldri sakt at eksponeringen hennes er greit, men den er mildere en enkelt andres, å derfor tror jeg hun slipper mere unna med det. Du skrev selv at ingenting av det jeg nevnte var spesielt sårbart æ/personlig og da fikk du motsvar på det😊 Endret 11. januar 2023 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 11. januar 2023 #2815 Del Skrevet 11. januar 2023 Sunfl0wer skrev (4 timer siden): Du skrev selv at ingenting av det jeg nevnte var spesielt sårbart æ/personlig og da fikk du motsvar på det😊 Ja står fortsatt ved at å vite navn, alder å hvor i landet man bor ikke er spesielt personlig/sårbart. Det betyr ikke at jeg har sakt det er greit å eksponere barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. januar 2023 #2816 Del Skrevet 11. januar 2023 Mio-lio skrev (1 time siden): Ja står fortsatt ved at å vite navn, alder å hvor i landet man bor ikke er spesielt personlig/sårbart. Det betyr ikke at jeg har sakt det er greit å eksponere barn. Nå skrev du at INGENTING av det jeg skrev var sårbart eller personlig,som du åpenbart tar feil på. Men du skal få ha dine meninger👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 12. januar 2023 #2817 Del Skrevet 12. januar 2023 Sunfl0wer skrev (På 11.1.2023 den 6.46): Man vet jo hvordan de ser ut, hva de heter,hvor gamle de er,hvor de bor,hvor de har hytte. Er jo mye man har sett av barna både på insta og tv serien. De viser hvor de er på ferie,hva slags fritidsaktiviteter barna holder på med,bilder av guttene uten noe klær på overkroppen som kan misbrukes av syke farlige mennesker på internett. Så jo,man vet MYE om de barna også. Husker godt en episode i funkyfam. S og moren prater sammen i bilen. Når de kommer frem sier han "åja, ble dette filmet?". Så svarer Morten noe ala "haha, sa du noe du ikke vil skal komme på TV nå"? Stakkars barn, må de virkelig gå rundt og være redde for å prate om ting med foreldrene sine fordi de ikke aner når kamera er skrudd på? 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. januar 2023 #2818 Del Skrevet 12. januar 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 17. januar 2023 #2819 Del Skrevet 17. januar 2023 IDGAF skrev (På 12.1.2023 den 19.17): Husker godt en episode i funkyfam. S og moren prater sammen i bilen. Når de kommer frem sier han "åja, ble dette filmet?". Så svarer Morten noe ala "haha, sa du noe du ikke vil skal komme på TV nå"? Stakkars barn, må de virkelig gå rundt og være redde for å prate om ting med foreldrene sine fordi de ikke aner når kamera er skrudd på? Uff, herregud for et liv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 17. januar 2023 #2820 Del Skrevet 17. januar 2023 RødeRandi skrev (På 10.1.2023 den 9.30): Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. Eller Triplets By Limachers.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå