Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lillehammeren skrev (På 2.12.2021 den 13.44):

Har sett 5 episoder av sesong 3. Det eneste det handler om er om de skal få et barn til, og hundene. Så ufattelig kjedelig! Timer jeg aldri får igjen… 

Ekspander  

Du må jo ikke se 5 episoder om du synes der er så kjedelig. Det er frivillig, det er ikke pensum. Just sayin. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får tvillingbrødrene egen serie også, "Den beste Funkytwin". Er det en nyversjon av hvem kan slå Åmot og Kjus eller lignende det her da sikkert. Trenger vi dette? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
  lillehammeren skrev (På 2.12.2021 den 13.44):

Har sett 5 episoder av sesong 3. Det eneste det handler om er om de skal få et barn til, og hundene. Så ufattelig kjedelig! Timer jeg aldri får igjen… 

Ekspander  

Så synd at du bar mistet så mye tid på noe du ikke liker! Hvorfor ser du på du på når du synes det er så kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubbel og bit skrev (På 8.12.2021 den 8.24):

Så synd at du bar mistet så mye tid på noe du ikke liker! Hvorfor ser du på du på når du synes det er så kjedelig?

Ekspander  

Godt spørsmål. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (På 8.12.2021 den 8.06):

Nå får tvillingbrødrene egen serie også, "Den beste Funkytwin". Er det en nyversjon av hvem kan slå Åmot og Kjus eller lignende det her da sikkert. Trenger vi dette? 

Ekspander  

Seriøst?

Synes Funkyfam er koselig å følge med på, mest fordi jeg liker Jørgine. Og det er helt fint at brødrene er med der.

Men en egen serie? Definitivt ikke noe for meg i hvert fall😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (På 8.12.2021 den 22.17):

Har Jørgine skrevet eller sagt noe om hvor hun skal føde denne gangen? Hun fødte vel på Ullevål sist? 😊

Ekspander  

Hvis noen vet,så håper jeg de lar være å fortelle det i denne tråden.

For hvorfor skulle noen trenge å vite det?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (På 8.12.2021 den 22.17):

Har Jørgine skrevet eller sagt noe om hvor hun skal føde denne gangen? Hun fødte vel på Ullevål sist? 😊

Ekspander  

Hvorfor i all verden er det interessant for noen andre enn Jørgine og hennes nærmeste? Ærlig talt - do better!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 12.12.2021 den 1.25):

Hvorfor i all verden er det interessant for noen andre enn Jørgine og hennes nærmeste? Ærlig talt - do better!

Ekspander  

Jøsses, spør bare fordi jeg er nyskjerrig og gravid selv 😅 Beklager at du tok deg nær av det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rubbel og bit
  Solaire skrev (På 11.12.2021 den 21.57):

Bilde på instagram i dag, 3 uker igjen til termin! Ønsker Funky masse lykke til med siste innspurt 💪

Ekspander  

Sikkert hjemmefødsel sammen med hele storfamilien, og svigerfamilien - kanskje er Vegard Harm med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...