Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2016 #161 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg gikk ifra og synes Jørgine virket sympatisk til å mene hun blir bare teitere og teitere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. januar 2016 #162 Del Skrevet 7. januar 2016 25 minutter siden, Magetaske skrev: Følger dere henne på snap? Får så vondt av kjæresten hennes. Nå har hun lagt ut snap av at hun bitchslapper han, og han sitter igjen med nesten tårer i øynene. Skjønner jo at det er en type humor, men jeg skjønner virkelig ikke. Hva er snap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 7. januar 2016 #163 Del Skrevet 7. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2016 #164 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, Milio skrev: Hva er snap? Er noe man blir hektet på, så det skal ikke du bry deg med, kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 7. januar 2016 #165 Del Skrevet 7. januar 2016 5 timer siden, Magetaske skrev: Følger dere henne på snap? Får så vondt av kjæresten hennes. Nå har hun lagt ut snap av at hun bitchslapper han, og han sitter igjen med nesten tårer i øynene. Skjønner jo at det er en type humor, men jeg skjønner virkelig ikke. Han er jo ikke akkurat uskyldig i denne videon han heller da men... De synes det et gøy å kalle hverandre stygge ting og små banke hverandre, dem om det. Blir bare feil når du skal ha det til at hun "mishandler" han, når han er akkurat like køddete og med på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. januar 2016 #166 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Er noe man blir hektet på, så det skal ikke du bry deg med, kjære. Haha, nei jeg mener hva hun heter. Er dessverre hekta allerede Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 7. januar 2016 #167 Del Skrevet 7. januar 2016 6 timer siden, Milio skrev: Hva er snap? Giorgina89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 7. januar 2016 #168 Del Skrevet 7. januar 2016 1 time siden, Bootybuilder skrev: Han er jo ikke akkurat uskyldig i denne videon han heller da men... De synes det et gøy å kalle hverandre stygge ting og små banke hverandre, dem om det. Blir bare feil når du skal ha det til at hun "mishandler" han, når han er akkurat like køddete og med på det selv. Neida, det er han absolutt ikke. Men jeg er bare redd for at han ikke skal tørre å si stopp, mens hun holder på veldig lenge etter at det er nok. Han ser ut som en skikkelig og flott mann, og det handler sikkert mye om måten han fremvises på snap også. Han er gjerne like ille selv ;-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 7. januar 2016 #169 Del Skrevet 7. januar 2016 5 minutter siden, Magetaske skrev: Neida, det er han absolutt ikke. Men jeg er bare redd for at han ikke skal tørre å si stopp, mens hun holder på veldig lenge etter at det er nok. Han ser ut som en skikkelig og flott mann, og det handler sikkert mye om måten han fremvises på snap også. Han er gjerne like ille selv ;-) Tror ikke du skal være så redd for at han ikke klarer å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 7. januar 2016 #170 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg synes ikke det er greit. Hva om det var omvendt? At han bitchslappet henne. Da hadde flere reagert tror jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 7. januar 2016 #171 Del Skrevet 7. januar 2016 9 minutter siden, Hvalen skrev: Jeg synes ikke det er greit. Hva om det var omvendt? At han bitchslappet henne. Da hadde flere reagert tror jeg. De er med på det begge to, og han er like tøff i trynet mot henne. Dems humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. januar 2016 #172 Del Skrevet 8. januar 2016 13 timer siden, Hvalen skrev: Jeg synes ikke det er greit. Hva om det var omvendt? At han bitchslappet henne. Da hadde flere reagert tror jeg. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #173 Del Skrevet 8. januar 2016 Vel nå ligger det en video på hans insta der han "bitchslapper" Funkygine. Var ikke så mange reaksjoner. Herregud da folk de er et par som har det morsomt med hverandre. Snakke om å hause ting opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. januar 2016 #174 Del Skrevet 8. januar 2016 3 timer siden, Ms. Daisy skrev: Vel nå ligger det en video på hans insta der han "bitchslapper" Funkygine. Var ikke så mange reaksjoner. Herregud da folk de er et par som har det morsomt med hverandre. Snakke om å hause ting opp. akkurat mitt poeng, de er like mye med på det begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. januar 2016 #175 Del Skrevet 8. januar 2016 Såg ikke den videoen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. januar 2016 #176 Del Skrevet 9. januar 2016 Den 8. januar 2016 at 15.25, Bootybuilder skrev: akkurat mitt poeng, de er like mye med på det begge to. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 9. januar 2016 #177 Del Skrevet 9. januar 2016 5 minutter siden, Speedmaster skrev: Link? Se i instaprofil maskina11 siste post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. januar 2016 #178 Del Skrevet 10. januar 2016 Det rareste med at de holder på sånn er i grunn at hun har barn som er så store at de kan få det med seg. Altså den slåingen. Spesielt å dele. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 10. januar 2016 #179 Del Skrevet 10. januar 2016 Virker som et barnslig forhold.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. januar 2016 #180 Del Skrevet 10. januar 2016 Problemet er at humoren deres er så intern så vi forstår den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå