Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

I all verden?!! Det er jo deg det er noe galt med??!! Som seksualiserer at en mann utfører bleieskift! Det er den tankegangen din, som gjør at dette blir et problem. Ja hun kunne latt vær å snappe noe av det, men det er da virkelig ikke et problem å se en mann skifte bleie på et barn, hvor man kan se bæsj og noe av genitaliene.

Sier litt om hvor sjukt samfunnet har blitt når folk mener det er så grovt at når man får se et bleieskift - så tenker man barnevernet. Da har seksualiseringen av småbarn gått for laaaaangt! Newsflash: dette er en ikke-sak for barnevernet!

Det har overhodet ingenting med seksualisering å gjøre. Hvor så du at jeg skrev det? Og hvor i alle dager antyder jeg at det er galt at en mann tar bleieskiftet?

Må du pokker meg ta på deg brillene før du skriver at det er meg det er noe galt med.

Svært mange barn er allerede overeksponerte i sosiale media før de i det hele tatt har muligheten til å få ta valget om å være med på bilder/filmer selv, men det er å tråkke langt over streken når man tydelig kan se barnets avføring og kjønnsorgan.

Men slike videoer du hadde syntes det hadde vært helt kurant at din mor la ut på sosiale medier når du var barn? (Dersom det fantes da)

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok en: enten liker du henne ellers så liker du henne ikke. For meg blir det galt å seksualisere et bleieskift på et barn, og dt virker som tjukk norris nesten mener det er et overgrep at "stefaren" skifter bleie.

Får dere gi dere??!

Jeg skriver det er galt at HUN eksponerer ungen sin på den måten.

Ikke jeg som tenker seksualisering her i allefall.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens opplyste tid burde hun ha mer kunnskap om nettvett enn dette! Hun burde ikke eksponere barnet sitt på denne måten, og det forventer jeg faktisk at hun har lært etter såpass lang tid i rampelyset! Tidligere har hun også lagt ut en snap av barnet sitt naken med et sanitærbind limt mellom beina!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har overhodet ingenting med seksualisering å gjøre. Hvor så du at jeg skrev det? Og hvor i alle dager antyder jeg at det er galt at en mann tar bleieskiftet?

Må du pokker meg ta på deg brillene før du skriver at det er meg det er noe galt med.

Svært mange barn er allerede overeksponerte i sosiale media før de i det hele tatt har muligheten til å få ta valget om å være med på bilder/filmer selv, men det er å tråkke langt over streken når man tydelig kan se barnets avføring og kjønnsorgan.

Men slike videoer du hadde syntes det hadde vært helt kurant at din mor la ut på sosiale medier når du var barn? (Dersom det fantes da)

Slik du fremstilte det virket det som du seksualiserte situasjonen! Noe folk har gjort med amming i lang tid nå. Som sagt, hun kunne spart seg for noen av snappene, men jeg ser ikke så veldig mye galt i å vise et bleieskift. Det er som å se reality på TV av unge mødre som skifter bleie på barna sine. Hva er forskjellen i denne saken? Fortsatt eksponering uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvorfor roper du på barnevernet? Du ser vel selv at du drar dette vel langt? Siste sesong av unge mødre var bleieskiftingen sladdet, og da kan man begynne å stille seg spørsmål om hva som skjer i samfunnet. Når mediene ser seg nødt til å sladde barnet under bleieskift! Seksualiseringen av barn har gått altfor langt! Italienerne er mer frittalende og deler mer enn det vi gjør. Viktig å tenke på kulturforskjellene her. Og en annen ting, hadde du reagert så sterkt hadde det vært en venninne av henne som skiftet bleien og ikke "stefaren"? Jeg tror nemlig ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du fremstilte det virket det som du seksualiserte situasjonen! Noe folk har gjort med amming i lang tid nå. Som sagt, hun kunne spart seg for noen av snappene, men jeg ser ikke så veldig mye galt i å vise et bleieskift. Det er som å se reality på TV av unge mødre som skifter bleie på barna sine. Hva er forskjellen i denne saken? Fortsatt eksponering uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvorfor roper du på barnevernet? Du ser vel selv at du drar dette vel langt? Siste sesong av unge mødre var bleieskiftingen sladdet, og da kan man begynne å stille seg spørsmål om hva som skjer i samfunnet. Når mediene ser seg nødt til å sladde barnet under bleieskift! Seksualiseringen av barn har gått altfor langt! Italienerne er mer frittalende og deler mer enn det vi gjør. Viktig å tenke på kulturforskjellene her. Og en annen ting, hadde du reagert så sterkt hadde det vært en venninne av henne som skiftet bleien og ikke "stefaren"? Jeg tror nemlig ikke det...

Kommer kun til å kommentere på en ting av det du skriver her.

"hadde du reagert så sterkt hadde det vært en venninne av henne som skiftet bleien og ikke "stefaren"? Jeg tror nemlig ikke det..." 

JA. Jeg gir en lang f. i hvem som skifter den bleien, det er en uting og filme barnet sitt i private situasjoner for å dele det som underholdning på sosiale medier.  

Har aldri nevnt den forbaska stefaren, du er jo helt besatt av denne såkalte seksualiseringen som jeg aldri har nevnt.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også reagerte veldig på den bleie-snapen.  :hakeslepp: Ikke at jeg ble satt ut av å se det som ble vist, men rett og slett hvordan hun eksponerer noe så intimt og privat. Guri land, altså......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uenig i Bootybuilders tolkning Tjukk Norris sin kritikk av snap'en. Jeg skjønte veldig godt hva du mente, og ikke noe sted sto det at TN syns snap'en var seksualisert. Det gikk på eksponering av barn i SoMe.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ikke så intime snaper av mitt barn til besteforeldrene en gang! For en uting å legge ut.

Reagerer også på at hun ofte bruker barna til å reklamere for ting, virkelig ikke nødvendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Klesstilen 😖😖😖 

Må alle kle seg likt? Kan ikke noen gå utenfor A4 bestemmelsene med tanke på klesstil uten at man skal få hets for det også? Bra at folk kler seg som de vil.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om måten hun "behandler" kjæresten sin på snap? Er nok litt satt på kanten, men hun virker litt frekk ut.. Stakkars mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sommerfugl1 skrev:

Hva synes dere om måten hun "behandler" kjæresten sin på snap? Er nok litt satt på kanten, men hun virker litt frekk ut.. Stakkars mann

herlighet, de kødder med hverandre begge to, han er frekk med hun og hun er frekk med han, er bare tull.. Alt folk skal ta seriøst her inne :P Nå skal du fremstille henne som at hun mishandler han nå eller? Når de er begge med på leken og har det like gøy med hverandre på begge sin bekostning.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Bootybuilder skrev:

herlighet, de kødder med hverandre begge to, han er frekk med hun og hun er frekk med han, er bare tull.. Alt folk skal ta seriøst her inne :P Nå skal du fremstille henne som at hun mishandler han nå eller? Når de er begge med på leken og har det like gøy med hverandre på begge sin bekostning.

Er han på samme måten mot hun? Han sier jo ingenting når hun driver og "kødder" med han. Stakkars

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sommerfugl1 skrev:

Er han på samme måten mot hun? Han sier jo ingenting når hun driver og "kødder" med han. Stakkars

Ja han er det ja.... Vet ikke hvor mye du følger med på snappinga jeg, men han kødder like mye tilbake. Han har sagt grove ting til henne han og. Dette er deres måte å å kødde med hverandre på. De har begge høyt volum, må huske på at hun er oppvokst i Italia, og han er en selvsikker mann.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Ja han er det ja.... Vet ikke hvor mye du følger med på snappinga jeg, men han kødder like mye tilbake. Han har sagt grove ting til henne han og. Dette er deres måte å å kødde med hverandre på. De har begge høyt volum, må huske på at hun er oppvokst i Italia, og han er en selvsikker mann.

Jeg har henne på snap, ikke han. Visste ikke hun var oppvokst i Italia og skjønner heller ikke hva det har med saken å gjøre. Vet heller ikke at han er selvsikker, kjenner han ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, sommerfugl1 skrev:

Jeg har henne på snap, ikke han. Visste ikke hun var oppvokst i Italia og skjønner heller ikke hva det har med saken å gjøre. Vet heller ikke at han er selvsikker, kjenner han ikke.

Vet ikke hvor lenge du har fulgt henne på snap jeg, men hun har lagt ut ganske mye der hvor han har vært frekk mot henne også. Og ja han kødder like mye med henne, som hun kødder med han. Det er deres måte å være på, alle er vi forskjellige. Argumentet mitt med at hun er oppvokst i Italia er at mange kommenterer at hun er voldsom og høylytt, og italienere er mer høylytte enn nordmenn. Han er ganske selvsikker ja, hvorfor skulle han ikke være det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, hets og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Følger dere henne på snap? Får så vondt av kjæresten hennes. Nå har hun lagt ut snap av at hun bitchslapper han, og han sitter igjen med nesten tårer i øynene. Skjønner jo at det er en type humor, men jeg skjønner virkelig ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...