AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg vet det finnes en meldingsfunksjon på Spotify, men hvordan bruker man den? Gåtr det an å sende en melding til en man følger på Spotify? (Vi er venner på Facebook) Hvordan gjøres det i tilfelle? Anonymous poster hash: dfd84...f79
Jacinta Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Meldingsfunksjonen er der for å sende hverandre sanger. Du kan høyreklikke på en sang, velge "share", deretter "send to", så skriver du inn facebooknavn eller brukernavn på den du vil sende til.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Meldingsfunksjonen er der for å sende hverandre sanger. Du kan høyreklikke på en sang, velge "share", deretter "send to", så skriver du inn facebooknavn eller brukernavn på den du vil sende til. Ok. Men kan man sende tekst i tillegg? Anonymous poster hash: dfd84...f79
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Ja, det kan man, ser jeg. Det som er saken, er at en person sitter og spiller sanger på Spotify fra min venn sin Spotify-konto. Og den bruker vedkommende mest sannsynlig via en Ipad som er stjålet fra min venn. Vi aner ikke hvem tyven er, så dette ser ut til å være eneste måte å komme i kontakt med vedkommende på. At h*n svarer på en henvendelse er vel kanskje ikke så sannsynlig, men. Anonymous poster hash: dfd84...f79
Gjest Haaploes Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Ja, det kan man, ser jeg. Det som er saken, er at en person sitter og spiller sanger på Spotify fra min venn sin Spotify-konto. Og den bruker vedkommende mest sannsynlig via en Ipad som er stjålet fra min venn. Vi aner ikke hvem tyven er, så dette ser ut til å være eneste måte å komme i kontakt med vedkommende på. At h*n svarer på en henvendelse er vel kanskje ikke så sannsynlig, men. Anonymous poster hash: dfd84...f79 Regner med at dere har forsøkt denne? https://www.apple.com/no/icloud/find-my-iphone.html
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Regner med at dere har forsøkt denne? https://www.apple.com/no/icloud/find-my-iphone.html Oj, den visste jeg ikke om! Man trenger altså ikke ha noen form for sporing på enheten i utgangspunktet for at dette skal fungere? Anonymous poster hash: dfd84...f79
Gjest Haaploes Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Oj, den visste jeg ikke om! Man trenger altså ikke ha noen form for sporing på enheten i utgangspunktet for at dette skal fungere? Anonymous poster hash: dfd84...f79 Bare følg instruksjonene.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Bare følg instruksjonene. Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: dfd84...f79
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Ipaden er ikke registrert med iCloud, sier vennen min, og da går det visst ikke. Anonymous poster hash: dfd84...f79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå