Gå til innhold

Tatoveringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en hel arm med tattoo, hvem bryr seg om hva andre mener?

Det er min kropp, hvis noen ikke er enig med stilen min så hold det for deg selv!

Jeg kommenterer aldri andres stil , eller legger meg i hva andre gjør med sin kropp , klær seg ect..

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Når tattiser tas med en plan så er de som regel en understrekning av personen inne i kroppen. Da blir det veldig bra!

Gæmliser med tattiser ser betydelig bedre ut en dem som har slitt ut huden sin i solarium.

Så, de av dere som har tanke bak tattisene :tommelopp:

De av dere som skaffer tattiser "på fylla i Syden", lugna ner lite.

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Har en hel arm med tattoo, hvem bryr seg om hva andre mener?

Det er min kropp, hvis noen ikke er enig med stilen min så hold det for deg selv!

Jeg kommenterer aldri andres stil , eller legger meg i hva andre gjør med sin kropp , klær seg ect..

Ikke en gang "Guuud hvor nydelig kroppskunst De har der. Kan jeg få lov å spørge hvor meget De har gitt for dette kunstverket og hvilken bedårende dyktig kunstner som har utført denne forfriskende illustrasjon på Deres livgivende legeme?" :P

Endret av brutal_mann
Skrevet

Man synker ikke lavere på Harry skalaen min var poenget, noe du helt sikkert til forsto, men prøvde å være dum. Det klarte du.

Voldtektsmenn har aldri vært harry.

Anonymous poster hash: 01510...39a

Men det skal sies at meningen min kan misforstås også, om man vil være vanskelig.

Anonymous poster hash: 01510...39a

Skrevet

Men det skal sies at meningen min kan misforstås også, om man vil være vanskelig. Anonymous poster hash: 01510...39a

Kjekt at du har litt selvinnsikt også da ;) Og nå var nok ikke jeg den eneste som forstod deg på den måten så det handler nok mye om måten du utrykket deg på ikke er den beste.

Anonymous poster hash: 4cc2d...153

Skrevet

Ikke en gang "Guuud hvor nydelig kroppskunst De har der. Kan jeg få lov å spørge hvor meget De har gitt for dette kunstverket og hvilken bedårende dyktig kunstner som har utført denne forfriskende illustrasjon på Deres livgivende legeme?" :P

Så lenge det er positiv så er det vell greit :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...