AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 En facebookvenn har fått en på armen. Fra skuler og nedover til albue. Hun er 37 år. Hun er kjempediger dame, overarmer som en kraftig ....ja rett og slett kjempestor. Hun er ca 35 kg overvektig. Hvordan vil den se ut om hun blir slank? Mange har tatto over hele armer, hals, ja overalt. De er unge og syns det er fint. Jeg liker ikke store. Ser helt harry ut når de pynter seg i kjole eks, og er full i tatto. Hvordan tenker disse? Vel, de skal også eldes, hva når de er 40, 50, 60? Jeg ser eks ikke min mor for meg full i tattoer. Hun er 75 år nå. Liker å pynte seg. Hva om hun hadde kroppen full av tattoer. Hva tenker dere som har gjort dette? Anonymous poster hash: 478d1...f05
Kragebein Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Tenker at det er bra for dem, de synes sikkert det er flott uavengig av hva folk som deg mener 8
Vinni Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 (endret) Tenker at det er bra for dem, de synes sikkert det er flott uavengig av hva folk som deg mener OT: Jeg har tre relativt små tattoveringer, en er omtrent 4x4 cm, en er omtrent 4x15cm og en er 5/6x18cm Jeg elsker tattoveringene mine, og vil elske dem om 50 år... edit:Tattooed Seniors Response To 'What About When You're Older' http://www.sunnyskyz.com/blog/207/Tattooed-Seniors-Response-To-What-About-When-You-re-Older- Endret 13. november 2014 av Vinni
Beccy87 Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Jeg har noen små tatoveringer som kan skjules av klær dersom jeg ønsker det. Men jeg synes det kan være veldig fint med store tatoveringer også, sleves for eksempel kan være veldig fint om det er ordentlig gjort. Uansett så er tatoveringer noe man tar for seg selv og ikke for andre (forhåpentligvis) og vi har alle forskjellige meninger om hva som er pent og ikke. Det er jo også verdt å huske på at alle de som nå går rundt og er 'dekt' blir gamle sammen.' Så den typiske gamle damen og mannen vi er vant med i dagens samfunn som går rundt i kåpe, hatt, stokk og lilla krøller, kommer nok til å utgå ganske snart uansett, og da tror ikke jeg noen kommer til å synes det er rart å sitte på gamlehjemmet og konkurere om hvem som har den best bevarte tatoveringen 3
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 OT: Jeg har tre relativt små tattoveringer, en er omtrent 4x4 cm, en er omtrent 4x15cm og en er 5/6x18cm Jeg elsker tattoveringene mine, og vil elske dem om 50 år... edit:Tattooed Seniors Response To 'What About When You're Older' http://www.sunnyskyz.com/blog/207/Tattooed-Seniors-Response-To-What-About-When-You-re-Older- Synes mange av de gamle her virket fortsatt like fine ut i tattoveringene sine. Noen av de gamle mennene kunne minne meg pá "pirater". Aye! Synes det kan se stilig ut med masse tattoveringer sá lenge det er en stil de ónsker á gá for.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Jeg har ná ogsá lyst pá en tattovering pá over armen min en gang. Har ikke kommet sá langt men har hatt det i tankene mine ná for en del árs siden. Jeg vil ikke ha en kjempe diger tattovering, tror ikke det ville ha passet meg. Det jeg har hórt fra en annen angáende det á ha tattoveringer nár de blir eldre er at vi vil alle bli eldre uansett og huden vil bli skrukkete og fallen om du har tattovering eller ikke. Tattovering blir ogsá sett pá som et kunstverk som vil vaere pá deg resten av livet. Det er vel mer máten det blir sett pá av samfunnet, at en eldre person burde ikke bli sett med masse tattoveringer, derfor det blir sett pá som unnaturlig og mindre aksepetert. Ogsá noe annet jeg har hórt er at for noen mennesker sá har hver tattovering sin historie, som vil vaere kjaere minner og lignende for vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Fritt fram, hver sin lyst. Personlig synes jeg tatoveringer er stygt og kjempeharry uansett størrelse eller motiv, så jeg holder meg langt unna denslags. Anonymous poster hash: bebe2...2ed 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 En facebookvenn har fått en på armen. Fra skuler og nedover til albue.Hun er 37 år. Hun er kjempediger dame, overarmer som en kraftig ....ja rett og slett kjempestor. Hun er ca 35 kg overvektig. Hvordan vil den se ut om hun blir slank? Mange har tatto over hele armer, hals, ja overalt. De er unge og syns det er fint.Jeg liker ikke store. Ser helt harry ut når de pynter seg i kjole eks, og er full i tatto.Hvordan tenker disse? Vel, de skal også eldes, hva når de er 40, 50, 60? Jeg ser eks ikke min mor for meg full i tattoer. Hun er 75 år nå. Liker å pynte seg. Hva om hun hadde kroppen full av tattoer. Hva tenker dere som har gjort dette? Anonymous poster hash: 478d1...f05 Du og din smak er ikke universal og har absolutt ingen betydning for de av oss som synes det er fint. Jeg synes det er finere med en fin tatovering enn ingen tatovering men jeg går da heller ikke rundt og tror at du mener det er en grunn nok til at du skal tatovere deg. Så jeg skjønner ikke hvorfor du tror at din smak har noe å bety for hvorfor jeg eller andre tar store tatoveringer. Sjefen min er overvektig, og 54 år og har nettopp fått seg ny tatovering og både tatoveringen og damen er flott og fine. Og viss jeg ikke hadde likt den hadde hun da enda ikke hatt noe med å forsvare sitt valg foran andre. Når en blir 75 så blir en 75 både med og uten tatoveringer og om et par år kommer de fleste 75 åringer til å ha tatoveringer så det er ikke så mye å tenke på. De som skiller seg ut på gamlehjemmet når jeg blir 80 er de uten blekk men rynkene og gammel skal vi alle bli. Og jeg vil neppe tro du selv ts ser ut som et dandert fruktfat når du blir 75 heller. Hva du gjør med din egen kropp er opp til deg, synes du ikke tatoveringer er fint så er det fult mulig å la vær å ta tatovering men du har ingen bestemmelsesrett over andre sin kropp og at du skal tenke noe om andres kropp i seg selv er helt unødvendig. Anonymous poster hash: 4cc2d...153 3
FruRaeder Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Jeg syns tatoveringer kan være helt nydelige. Sleeves kan være utrolig sexy, men jeg legger ikke mer merke til et menneske med tatoveringer enn uten, så jeg skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så mye om andres tatoveringer. Mange angrer på tatoveringene sine, men de visste hva de gikk til da de fikk dem, og det er deres eget problem. Har selv ingen tatoveringer for at jeg er så ubesluttsom. Har en regel på at jeg skal ønske meg en fast tatovering i to år før jeg tatoverer det. Jeg har ombestemt meg hver gang. Men Tribals er harry og no-go.
Vinni Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Tattovering blir ogsá sett pá som et kunstverk som vil vaere pá deg resten av livet. Det er vel mer máten det blir sett pá av samfunnet, at en eldre person burde ikke bli sett med masse tattoveringer, derfor det blir sett pá som unnaturlig og mindre aksepetert. Ogsá noe annet jeg har hórt er at for noen mennesker sá har hver tattovering sin historie, som vil vaere kjaere minner og lignende for vedkommende. Helt enig med deg! Og det med at hver tatovering har sin historie... det er sånn det er med meg hver av de tre er veldig viktig og er en kjære minne :D P.S. Lykke til med tatoveringen og det haster ikke så ta din tid og vent gjerne på den perfekte tatoveringen for deg :D
Fandenivoldsk Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Har flere tatoveringer, deriblandt en full sleeve. Hvordan jeg vil se ut naar jeg blir gammel? Skrukkete og med fargelagt hud, i motsetning til "ren" hud. Bekymrer meg ikke saa mye for det. Livet er ikke en eneste stor forberedelse til man blir pensjonist.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Fritt fram, hver sin lyst. Personlig synes jeg tatoveringer er stygt og kjempeharry uansett størrelse eller motiv, så jeg holder meg langt unna denslags. Anonymous poster hash: bebe2...2ed Helt enig i dette. Jeg synes tatoveringer uten unntak ser jævlige ut, og selv om det naturligvis er grader av jævlighet er det (i mine øyne) alltid bedre uten, men det går jo ikke utover meg at andre velger å ta dem. Legger meg derfor ikke borti det, og jeg kan ikke tenke meg at så mange av dem angrer når de blir eldre heller. Anonymous poster hash: 9d4c4...31a 3
Gjest tsejG Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Fritt fram, hver sin lyst. Personlig synes jeg tatoveringer er stygt og kjempeharry uansett størrelse eller motiv, så jeg holder meg langt unna denslags. Anonymous poster hash: bebe2...2ed Jeg støtter denne, og vi som ikke fordrar noen grad av denne harryfaktoren skal fullt frem ha lov til å ytre vårt syn på saken også i en tråd som har den enkle overskrift "Tatoveringer" Jeg får selv nesten angst og klaustrofobi når jeg befinner meg blant en flokk "overblekka verdenskart", og må bare komme meg fortest mulig på avstand, sånn er det med den saken... Men folk får jo gjøre som de vil, jeg slipper jo altfor stor nærkontakt med de uansett, og så lenge "mine" fremtrer i trehvitt er nå jeg fornøyd...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Når man er gammel går man vel ikke rundt og ser smashing ut i bikini uansett, så hva for noen rolle spiller det om tatoveringene blir litt skrukkete? Tenker at folk må gjøre akkurat det du vil. Skal du la være å gjøre ting du har lyst til fordi du skal bli gammel?? Anonymous poster hash: 7ae78...654 2
Gjest Evans Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Jeg har ingen tatoveringer, og kunne aldri tenke meg å fått en selv. Jeg er redd jeg vil angre på motiv og plassering, samt at jeg kommer til å gå fort lei. Så det er ikke noe for meg. Samtidig syns jeg andre folk får gjøre mot kroppen sin som de ønsker: så lenge det ikke er utpreget farlig eller skadelig, er det ikke noe å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes det er merkelig, men hvem som helst for velge hvor trashy de vil være. For meg er tattovering den ultimate harry-assosiasjonen. Man synker ikke lavere. Anonymous poster hash: 01510...39a 1
Gjest daisydaisy Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes det er merkelig, men hvem som helst for velge hvor trashy de vil være.For meg er tattovering den ultimate harry-assosiasjonen. Man synker ikke lavere.Anonymous poster hash: 01510...39a Så en person med tatovering har sunket lavere enn en voldtektsmann? 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes det er merkelig, men hvem som helst for velge hvor trashy de vil være. For meg er tattovering den ultimate harry-assosiasjonen. Man synker ikke lavere. Anonymous poster hash: 01510...39a Sier nok mer om deg enn om meg om du mener tatovert hud er verre enn pedofili, voldtekt, vold, dyremishandling etc. Eller kanskje du ikke tenker om hvordan du uttaler deg? Uansett tenker jeg at å bli dømt av noen som kan prestere å uttale deg slik du gjør enten ved at du foretrekker voldsmenn og drapsmenn fremfor tatoveringer eller at du ikke bruker hjernen din når du uttaler deg går helt fint, det sier så mye om deg. Anonymous poster hash: 4cc2d...153 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Sier nok mer om deg enn om meg om du mener tatovert hud er verre enn pedofili, voldtekt, vold, dyremishandling etc. Eller kanskje du ikke tenker om hvordan du uttaler deg? Uansett tenker jeg at å bli dømt av noen som kan prestere å uttale deg slik du gjør enten ved at du foretrekker voldsmenn og drapsmenn fremfor tatoveringer eller at du ikke bruker hjernen din når du uttaler deg går helt fint, det sier så mye om deg. Anonymous poster hash: 4cc2d...153 Man synker ikke lavere på Harry skalaen min var poenget, noe du helt sikkert til forsto, men prøvde å være dum. Det klarte du. Voldtektsmenn har aldri vært harry. Anonymous poster hash: 01510...39a 1
Silfen Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Vektnedgang trenger absolutt ikke ha noe negativt å si for tatoveringer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå