Gå til innhold

Bytte tlf.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal sette simkort i en sony experia. Det er et rødt kryss over simkortet (ikon) på skjermen. Hva er galt?

Kortet er ikke sperret på noe vis hos operatør.



Anonymous poster hash: 4850a...412
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et nytt simkort hos den samme operatøren du har brukt tidligere, eller har du byttet operatør?

Skrevet

samme simkort hele tiden. Ikke nytt, og samme opratør



Anonymous poster hash: 4850a...412
Skrevet

Prøv å dytte sim-kortet litt lengre inn med noe tynt og spisst. Hadde samme problemet med min xperia z3 compact.



Anonymous poster hash: 046db...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...