AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg skal sette simkort i en sony experia. Det er et rødt kryss over simkortet (ikon) på skjermen. Hva er galt? Kortet er ikke sperret på noe vis hos operatør. Anonymous poster hash: 4850a...412
Kragebein Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Er det et nytt simkort hos den samme operatøren du har brukt tidligere, eller har du byttet operatør?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 samme simkort hele tiden. Ikke nytt, og samme opratør Anonymous poster hash: 4850a...412
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Prøv å dytte sim-kortet litt lengre inn med noe tynt og spisst. Hadde samme problemet med min xperia z3 compact. Anonymous poster hash: 046db...18f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå