AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 I dag kjøpte jeg med meg sushi fra en godt besøkt restaurant. Jeg syntes at sushien luktet litt rart, men fordi jeg er forkjøla tenkte jeg at jeg luktet feil så jeg spiste sushien. Da samboeren min kom hjem luktet han på sin porsjon og holdt på å brekke seg. Han sier at det lukter gammel fisk. Noe av laksen er helt beige. Jeg tør ikke Google, der står sikkert at jeg kommer til å dø før frokost. Hehe. Er det garantert at jeg kommer til å bli syk? Eller er det en sjanse for at kroppen ordner opp uten at jeg blir syk? Anonymous poster hash: a3491...2e9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 I dag kjøpte jeg med meg sushi fra en godt besøkt restaurant. Jeg syntes at sushien luktet litt rart, men fordi jeg er forkjøla tenkte jeg at jeg luktet feil så jeg spiste sushien. Da samboeren min kom hjem luktet han på sin porsjon og holdt på å brekke seg. Han sier at det lukter gammel fisk. Noe av laksen er helt beige. Jeg tør ikke Google, der står sikkert at jeg kommer til å dø før frokost. Hehe. Er det garantert at jeg kommer til å bli syk? Eller er det en sjanse for at kroppen ordner opp uten at jeg blir syk?Anonymous poster hash: a3491...2e9 Ring legevakt/ giftinformasjon og spør!!! Anonymous poster hash: 2a7f9...f4b
murray Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Hvis du fortsatt føler deg ok gikk det nok fint
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hehe Jeg overlevde frokost, og jeg føler meg helt fint. Hvis jeg hadde blitt syk hadde jeg vel følt meg ganske uggen nå, så tenker at det går bra. Anonymous poster hash: a3491...2e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå