AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Da takker jeg for meg, og trekker meg ut av denne gruppa.makan til kommentarer det blir skrevet her.synd i grunnen:-(Anonymous poster hash: ff530...c55 1
Gjest Gemini7 Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 ja det er en del negative damer med surmaga markeringsbehov her, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Enig.Anonymous poster hash: ff530...c55
Ferny Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg synes dette underforumet er et av de bedre - i hvert fall sammenlignet med de andre jeg er innom. Samlivs-forumet for eksempel (hjelp). Men hva er greien egentlig, en spesiell tråd eller? 2
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Det er riktig ille her noen ganger, da må man bare klare å svare pent tilbake. Så man ikke sitter med vond klump i halsen etterpå. De er ikke så tøffe alltid, gjerne er det annerledes i virkeligheten de som er så frekke her.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Jeg synes dette underforumet er et av de bedre - i hvert fall sammenlignet med de andre jeg er innom. Samlivs-forumet for eksempel (hjelp). Men hva er greien egentlig, en spesiell tråd eller? Ser der er litt i inlegget: kan noen hjelpe meg. Anonymous poster hash: ff530...c55
Ferny Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Ser der er litt i inlegget: kan noen hjelpe meg.Anonymous poster hash: ff530...c55 Huff, ja - der var det mange tåpelige kommentarer. Minner litt om det man finner på samlivsforumet. Er flere ting jeg tenker om det der - for det første så mener i hvert fall jeg at det ikke er krise om man oppretter flere tråder om det samme, så lenge det er noe nytt å tilføye, og man da ønsker kommentarer fra flere enn de som allerede har engasjert seg i den første tråden. Er jo gjerne sånn at man bare leser hovedinnlegget i tråder, og om mange andre allerede har kommentert, så tar man seg gjerne ikke bryet med å svare selv (eller lese kommentarer og senere innlegg fra trådstarter). Da er det greit at trådstarter lager en ny tråd om det samme emnet + ny info. Herlighet, og om man synes det er slitsomt å lese om samme tema flere ganger, så kan man jo bare la være å trykke inn i den nye tråden (og i hvert fall ikke svare noe - særlig ikke om det er frekt i tillegg). Og så skriver man jo gjerne her på forumet for å få høre andre sine erfaringer. Personlig har i hvert fall jeg kommet på legekontoret flere ganger uten at legen hadde sett/hørt om problemet mitt før. Han ene ville sende meg til en kompis på et helt annet sykehus da han kunne mer om skaden - han bare, "Oiii EN EKTE *PIIIIP*! Aldri sett før!" *pirke borti* Han bladde opp i en BOK når jeg satt der. Og fastlegen min ringte til en gynekolog på sykehuset ved en annen konsultasjon, fordi han ikke hadde peilig på hva som feilet meg. Han måpte jo bare jeg fortalte at syklusen min er på 21 dager - det hadde han aldri hørt om før, og syntes det var svært uvanlig (var han som spurte om syklusen da, jeg har jo lest på nettet at alt fra 21-35 dager er normalt, så var ikke det jeg lurte på engang). Altså - da er det faktisk bedre å spørre om ting på et forum. Og når noen da skriver: "ring til legen, hjeper ikke å spørre oss!!", så tja.... man har jo gjerne funnet ut at legen ikke er et levende leksikon da. Er jo en grunn til at man spør et bredt spekter av mennesker her inne, som kanskje har opplevd lignende ting selv, og kan dele sine erfaringer. Fastleger kan litt (lite) om alt, og da er det ikke alltid godt nok. Og når man får høre av legen at man skal se an noe i noen dager, så er det ikke noe kult å gå rundt og lure på om det er noe farlig. Særlig når man vet hvor lite noen legene faktisk kan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå