Gå til innhold

crazy selger på finn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man selger sånne ting på finn er det vel gjerne fordi man trenger pengene? Posten kan fint bruke en uke på å overføre pengene etter du har hentet ut også. Kan godt skjønne at selger finner dette frustrerende. De aller fleste henter tross alt pakken med en gang hentelappen kommer.

Når det er 14 dagers frist på å hente en pakke, kan ikke selgeren oppføre seg som en menstruerende 15-åring og spy ut eder og galle. Hørt om folkeskikk? 14 dager betyr 14 dager. Hadde tatt seg ut om Klarna begynte sånn til kundene sine: "ååå, betaal da, din hurpe. Prøver du å svindle Åss?"

Anonymous poster hash: 51e43...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja her var det liv! Jeg kan med stor glede informere at brevet er hentet og jeg sa aldri jeg skulle vente i hele 14 dager på å komme meg til posten, poenget var fristen er 14 dager å at latterlige folk kommer å true med slike dumskaper gjør jo bare at jeg ler av slike "trusler". Kan og si jeg avtalte kun at jeg seff skal hente brevet å at den ikke kom i retur:-)

ts

Anonymous poster hash: b0cbd...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her var det liv! Jeg kan med stor glede informere at brevet er hentet og jeg sa aldri jeg skulle vente i hele 14 dager på å komme meg til posten, poenget var fristen er 14 dager å at latterlige folk kommer å true med slike dumskaper gjør jo bare at jeg ler av slike "trusler". Kan og si jeg avtalte kun at jeg seff skal hente brevet å at den ikke kom i retur:-)

ts

Anonymous poster hash: b0cbd...6c8

Godt du kom til fornuft! :)

Anonymous poster hash: c139c...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...