Gjest Hmm... Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Jada.... Egentlig skulle man vel hatt selvtillit til å ta sånt, men jeg må innrømme at det stakk litt. Saken er at jeg tidligere hadde en elsker for en kort stund - jeg avsluttet det hele, siden jeg ikke var interessert i noe mer enn et seksuelt forhold til ham. Han ville gjerne noe mer, han ville også oftere enn meg - jeg var nok litt avmålt, og syntes det var greit med litt nærhet og sex, men det var igrunnen det. Vi snakket sammen på sms noen få ganger etter det, om litt fantasier etc. - han fortalte bl.a., helt tilfeldig, at han aldri hadde hatt noen som hadde sugd ham så bra som meg, at jeg var bra, etc. Det var helt unaturlig at dette ble sagt for å smigre el. Nå, noen mnd etter, er han sammen med en jente, som "det ikke går så bra med". Han vil nå ha sex med meg, noe jeg ikke vil. Fordi han er sammen med henne, først og fremst. Jeg prøvde å si at "hun er sikkert minst like bra" og slikt, for å få ham på andre tanker, og fikk tilbake; "ikke for å være slem, men hun er dritbra" - ergo: Ikke bli lei deg 'a, men hun er mye bedre enn deg! Det var faktisk ikke noe kult å høre... Det eneste jeg kan trøste meg med, er vel at jeg ikke følte noe for ham, og derfor ikke var den mest engasjerte, samt at hun har vært lengre sammen med ham, og derfor kjenner ham bedre (vi hadde kanskje sex 3-4 ganger). Men likevel da! Jeg hater jo å ikke duge.
Gjest salma Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Han sa ikke at du var dårlig i senga. Han sa at du var god, og at hun var enda bedre. ...og så pleier vel sex i forhold å være bedre enn ONS?
Gjest Poirot Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Nå må du slutte å tenke så jentete!!! Å si at den røde kjolen er fin, betyr ikke at den grønne er stygg. Å si at Petra er dritbra i senga, betyr ikke at du er dårlig.
aline Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 og siden han er sammen med henne, men vil ha sex med deg, åssen henger det sammen med at du er dårlig i senga?
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Dessuten er det smak og behag, vettu. En fyr som jeg oppfatter som god, vil kanskje en annen oppfatte som dårlig, pga at hun liker andre ting/har andre preferanser... Heldigvis blir vi ikke "utlært" når det gjelder ferdigheter, heller. :-)
Gjest Eir Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 og siden han er sammen med henne' date=' men vil ha sex med deg, åssen henger det sammen med at du er dårlig i senga? [/quote'] Det var det første jeg tenkte på også...
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 og siden han er sammen med henne' date=' men vil ha sex med deg, åssen henger det sammen med at du er dårlig i senga? [/quote'] Pokkers Aline, alltid skal du skrive det jeg tenker! :evil:
Gjest Meg igjen. Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 "Ikke for å være slem...." betyr jo: hun er mye bedre enn deg. Jeg sa jeg ble irritert over det, siden jeg ikke liker å være dårligere, og da kom det at det måtte jeg ikke si, for da virket det som om jeg var sjalu (med det forbanna blunke-smilet bak). Sjalu my ass, jeg vil jo ikke ha ham, men jeg har ikke lyst til å bli stemplet som "dårlig(ere)" heller. aline: hun kan ikke ha sex for tiden. Han sier jo også at "det går dårlig", og det kan jo være følelsene mellom dem - ikke sexen. Vet jeg kommer til å ha dette i bakhodet når jeg skal ha sex neste gang - utrolig kjipt. PS: dette kommer nok mye av at jeg er en god del yngre (8 - 12 år) enn mennene jeg har hatt sex med, så jeg tenker ekstra mye på dette...
aline Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Unnskyld meg, men hvor pokker skreiv jeg at du virker sjalu????? for det var kun meg som brukte "det forbanna blunke-smilet"!! "aline: hun kan ikke ha sex for tiden. Han sier jo også at "det går dårlig", og det kan jo være følelsene mellom dem - ikke sexen."Og siden følelsene er så bra mellom dere at dere ikke vil være sammen engang, så er det enklere å ha sex med deg, som liksom er dårligere? Du VIL at det er det han mener du? du KLARER liksom ikke å se at noe annet kan være mulig?
Gjest Meg igjen. Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 Unnskyld meg' date=' men hvor pokker skreiv jeg at du virker sjalu????? for det var kun meg som brukte "det forbanna blunke-smilet"!![/quote'] Ehhh... slapp nå av aline: jeg skriver ikke om deg - men om ham! Det var han som skrev det... For all del... Vel, det er jo ingen hemmelighet at det av og til er greit å ha sex bare for å ha sex. Han var kåt, og ville ha sex. Sex er sex om man er desperat (vel, ikke for meg - men for mange andre). Jeg vil ikke at det er det han mener, men det er vel opplagt? Eneste jeg kan komme på er at han sa det fordi ... nei, jeg kommer ikke på noen realistisk grunn, og vil ikke prøve å lure meg selv ved å prøve å glorifisere noe han faktisk sa.
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #11 Skrevet 21. juli 2004 "Meg igjen"; Det har ikke slått deg at han spiller deg ut mot henne, da?
Gjest Meg igjen Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 "Meg igjen"; Det har ikke slått deg at han spiller deg ut mot henne' date= da? Hva mener du?
aline Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 ahhh.. da forstår jeg, skjønte liksom ikke hvordan du klarte å tolke svaret mitt slik.
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #14 Skrevet 21. juli 2004 At han sier dette fordi han vil vekke konkurranse-instinktet ditt, eller noe.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juli 2004 #15 Skrevet 21. juli 2004 og siden han er sammen med henne' date=' men vil ha sex med deg, åssen henger det sammen med at du er dårlig i senga? [/quote'] Samme tanke fikk jeg.
Gjest Meg igjen. Skrevet 21. juli 2004 #16 Skrevet 21. juli 2004 At han sier dette fordi han vil vekke konkurranse-instinktet ditt' date= eller noe. Hm, da bæsja han i såfall på leggen, i og med at jeg aldri kommer til å ha sex med ham igjen, om han så var den siste mannen på jord. Den eneste positive tolkningen jeg kan komme på, er vel at han sier det fordi jeg tidligere i samtalen sa at jeg aldri hadde vært forelsket/interessert i ham, og at dette er et "stikk tilbake" - men ærlig talt, da?
Penetrator Skrevet 21. juli 2004 #17 Skrevet 21. juli 2004 Det høres ut som du fortsatt er interessert i han. Kanskje han er den rette? Du ligger nok snart på rygg igjen.
Gjest Meg igjen Skrevet 21. juli 2004 #18 Skrevet 21. juli 2004 Det høres ut som du fortsatt er interessert i han. Kanskje han er den rette? Du ligger nok snart på rygg igjen. Hehehe, nei han har aldri vært den rette, men en grei elsker. Jeg har ingen interesse i ham, men vi har en bra tone oss i mellom - det er ikke på dèt nivået.
Gjest Moralpolitikvinnen Skrevet 21. juli 2004 #19 Skrevet 21. juli 2004 Ærlig talt! Han slenger dritt! Han sa det for å være slem!! Drittsekk. :evil:
Linselus Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 ting 1: jeg henger meg på disse som syns det virker som han prøver å være slem/spille dere ut mot hverandre osv. Iallfall siden han sier at det går dårlig først, og siden spiller ut det kortet han har i forhold til deg (ditt konkurranse innstinkt) Ting 2, og totalt off-topic: Det kan være greit å innse først som sist at når det kommer til følelsesmessige ting så kommer man aldri _alltid_ til å være best. Det kan komme noen, som er tykkere, dummere eller styggere og like fullt blir eksen din langt mer betatt av disse enn av deg...sånn er det bare. Om de behøver å fortelle at andre er like bra/bedre er en annen er en helt annen sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå