Gå til innhold

Erfaring med fibromyalgi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal utredes for mulig fibromyalgi, enn så lenge skal jeg prøve noen tabletter slik at jeg får sove bedre. Men jeg har mange av symptomene, blant annet fryktelig vondt i store deler av kroppen (muskler mest). På det verste bruker jeg Ibux og Voltaren for å dempe det verste, men jeg prøver å ikke gjøre det til en vane. Finnes det noe annet smertedempende som kan brukes regelmessig som ikke er så hardt for kroppen?

Anonymous poster hash: d83fc...4c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du angst?

Anonymous poster hash: 9bf50...d17
Skrevet

Om du bruker voltaren, så ville jeg heller kombinert det med Paracet enn Ibux. Det gir bedre smertelindring. Man skal ikke kombinere Ibux og Voltaren samtidig.

Jeg har trolig fibromyalgi selv, med sterke muskelsmerter i nakke og skuldre. Og bruker Voltaren og Paracet. Men har akkurat forsøkt botox som smertebehandling - og det virker! Dermed slipper jeg å ta så mange piller. Det er på Smerte-Medisinsk Senter på Majorstuen. Har tidligere også forsøkt kortison og lokalbedøvelse, og det hjalp i flere uker.

Ellers er jo kiropraktor, fysioterapi og lett trening noe som kan hjelpe litt, og redusere behovet for medisiner.

Anonymous poster hash: c9545...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...