AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Hvilken symptomer hadde du på tilvenning av linser ? Jeg har ikke brukt linser på 4 mnd. Må jeg ha en ny tilvenning nå? Glemte å spør om det Anonymous poster hash: d3905...2aa
Minya Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Det husker jeg ærlig talt ikke. Symptomer er kanskje et litt feil ord å bruke, men det er normalt å kjenne litt på linsene og føle at man har noe på øyet sånn helt i starten. Som oftest går det over i løpet av en ukes tid om man bruker linsene hver dag og man venner seg til å faktisk ha noe på øyet. Mener du ny tilpasning? Så lenge du fortsatt husker hvordan du setter linsene på øya trenger du ikke ny linsetilpasning før det er behov for det, en gang i året eller en gang annenhvert år alt ettersom hvordan synet ditt har stabilisert seg.
Gjest Ennasus Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg blir fort tørr i øynene hvis jeg ikke he brukt linser på lenge.. Men jeg bruker de hele dagen også tilpasser de segselv etter hvert, men kan være lurt å tilpasse for å ikke bli veldig sår og rød i øya:)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hmm.. Ikke for min del, men jeg trengte egentlig ikke å venne meg til linsene i det hele tatt da jeg begynte. Det er jo uansett overkommelig kan jeg tenke meg. Ser ikke helt hvorfor du må venne deg til å bruke linser på nytt, når du allerede er vant med å bruke det. Anonymous poster hash: 21d2a...fd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå