Gå til innhold

Menn som liker BDSM

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en snart 25 år gammel kvinne som føler at jeg mer eller mindre har tent på BDSM hele livet. Ikke alle elementer innen er like tennende, men har ikke tenkt å gå inn i detalj i dette innlegget om hva jeg liker og ikke liker.

Problemet mitt er at etter 3 forhold ingen av de hatt interesse av det, og alle tre har tilogmed hatt en sterk aversjon mot alle aspektene i det. Dette er med andre ord en fetisj jeg ikke har fått prøvd ut i praksis enda.

Virker som om dette er en fetisj mange menn styrer unna, spesielt om de må være dominante.. Vet ikke om jeg tør å prøve det ut med noen jeg ikke er i et forhold med første gang jeg prøver ut noe slik, tillit til den andre tror jeg er viktig men begynner å bli redd jeg aldri kommer til å møte en person som deler min fantasi?

Andre som lever ett liv som gjør de ikke kan leve ut sin seksuelle fantasi?

Anonymous poster hash: 69e62...11b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan finne kjærestemateriale på eller date noen fra f.eks fetlife eller lignende? Sikkert flere som er i samme situasjon :)

Anonymous poster hash: a70c4...aa0
Skrevet

Tenner ikke så voldsomt på dette selv. Men er litt gøy å kvele litt(kontrolert) kjøre skikkelig hardt og være litt røff og dominant. Men har bare møtt en jente som har spurt meg om å gjøre det da. For å si det slik jeg er med på alt så og si. Men tenner ikke så voldsomt på det selv.

Anonymous poster hash: 4eedd...82d
Skrevet

Jeg tror helt sikkert at hvis nysgjerrigheten din rundt bdsm er sterk nok, så vil du til slutt oppsøke arenaer, møteplasser på nettet eller andre foraer der bdsm interesserte møtes. Hvis du skulle lure på noe må du i være redd for å spørre. Du er nemlig ikke alene...

Skrevet

På Fetlife har de forskjellige foreningene egne grupper, eller områder som har frittstående treff for å være sosiale. Er veldig enkelt å komme i kontakt med folk som mer en gjerne tar på seg oppgaven med å introdusere og fungere som "følge" første gangen. Altså ikke seksuelt, men fortelle litt om forskjellig og være en "start" å bli kjent videre fra.

Anonymous poster hash: c6c31...693
Skrevet

eksen likte det, så jeg gjorde det bare for henne. var veldig rart i starten og nesten skade henne. så hvis du spør mennene du er men så vil de sikkert gjøre det. :klem1:

Skrevet

Det er drøyt å dominere før en begynner å samle erfaringer på sex generelt - og med de fordommer som finnes mot (mannlige) BDSM- ere så blir det neimen ikke lettere.

Det tok lang tid før jeg ble komfortabel med meg sjøl der.

Men du må være forsiktig. Nok mange "SM-ere" er i virkeligheten bare noen usunne typer som legitimerer kvinnemishandling som seksuell utfoldelse. Det er ikke bra. Det er lite du kan gjøre når du er bundet og den du er med ikke er villig til å stoppe når du kjenner at det går for langt.

At ikke alt innenfor BDSM er interessant for deg, er slett ikke rart. BDSM er tross alt en sekkebenevnelse for en stor del sk. "perversiteter"

Vær forsiktig. Finn en mann som er samlet og sympatisk. Og stikk ved første tegn til tillitsbrudd.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Forfriskende å mennesker med et sunt forhold til BDSM.

• Liker 1
Skrevet

Finn en mann som er samlet og sympatisk ja :) Min mann kunne ikke skadet en flue, den mest følsomme og snilleste fyren jeg har møtt, men han og jeg tenner på dette. Nettopp fordi han er så snill ellers så blir det en greie som er kun i senga, og det føles trygt at han ikke kommer til å skade meg ellers :)

Anonymous poster hash: a70c4...aa0
  • Liker 1
Skrevet

Det er drøyt å dominere før en begynner å samle erfaringer på sex generelt - og med de fordommer som finnes mot (mannlige) BDSM- ere så blir det neimen ikke lettere.

Det tok lang tid før jeg ble komfortabel med meg sjøl der.

Men du må være forsiktig. Nok mange "SM-ere" er i virkeligheten bare noen usunne typer som legitimerer kvinnemishandling som seksuell utfoldelse. Det er ikke bra. Det er lite du kan gjøre når du er bundet og den du er med ikke er villig til å stoppe når du kjenner at det går for langt.

At ikke alt innenfor BDSM er interessant for deg, er slett ikke rart. BDSM er tross alt en sekkebenevnelse for en stor del sk. "perversiteter"

Vær forsiktig. Finn en mann som er samlet og sympatisk. Og stikk ved første tegn til tillitsbrudd.

Mennesker er noen merkelige skapninger. Tenk at enkelte folk tenner på å bli lugget, pisket, "misbrukt", være knulledukke, straffet, bundet, ydmyket og det som værre er..:) Lurer på hva som er grunnen til at folk liker å bli sett ned på. For meg så tenker jeg at de kvinnene som tenner på dette liker å føle seg hjelpesløs/verdiløs. De liker å føle seg brukt og la mannen styre alt. Kan dette komme av at samfunnet har endret seg?:) Pga likestillingen, at mange jenter fortsatt tenner på å være "mannens eiendom"?:)

Så tenker jeg at menn som liker dette, liker tanken på makt og det å kontrollere damen sin, og siden han ikke alltid kan gjøre dette i daglilivet, så får han utløp for dette ved å behandle henne med makt og ydmykelse? Tror mange menn som er så dominant har et sånn tankesett ang kvinner, men at de skjuler det bak bdsm.:) Men mulig jeg tar feil..:)

Anonymous poster hash: f0306...449

Skrevet (endret)

Mennesker er noen merkelige skapninger. Tenk at enkelte folk tenner på å bli lugget, pisket, "misbrukt", være knulledukke, straffet, bundet, ydmyket og det som værre er.. :) Lurer på hva som er grunnen til at folk liker å bli sett ned på. For meg så tenker jeg at de kvinnene som tenner på dette liker å føle seg hjelpesløs/verdiløs. De liker å føle seg brukt og la mannen styre alt. Kan dette komme av at samfunnet har endret seg? :) Pga likestillingen, at mange jenter fortsatt tenner på å være "mannens eiendom"? :)

Så tenker jeg at menn som liker dette, liker tanken på makt og det å kontrollere damen sin, og siden han ikke alltid kan gjøre dette i daglilivet, så får han utløp for dette ved å behandle henne med makt og ydmykelse? Tror mange menn som er så dominant har et sånn tankesett ang kvinner, men at de skjuler det bak bdsm. :) Men mulig jeg tar feil.. :)

Jeg liker ikke at du er anonym, men dette altså!

Hvis du leser hva jeg skriver, så står det at det finnes noen som skjuler overgrep bak BDSM- begrept. (Disse har vi full rett til å kalle syke mennesker.)

Dette er ikke noen som har kommet med likestillingen. Tenk på sånne personligheter som Donatien Alphonse Francois, Marquis deSade og Leopold von Sacher-Masoch - tilfeldigvis de to som har gitt fenomenene sadisme og masochisme navn. Du kan si mye om Frankrike på 1700- tallet og Østerrike på 1800- tallet, men likestilling er ikke et av de første ordene jeg ville brukt i beskrivelsen. I Markiens tilfelle er det heller ikke snakk om en hjelpeløs stakkar av en maktesløs mann som er undertrykt og plager kvinner fordi han dermed føler seg bedre.

Adferd av BDSM- typen har funnet sted i alle samfunn til alle tider, tilogmed beskrevet i KamaSutra (har jeg fått opplyst).

Så du tar feil.

Endret av draug 75
Skrevet

Jeg liker ikke at du er anonym, men dette altså!

Hvis du leser hva jeg skriver, så står det at det finnes noen som skjuler overgrep bak BDSM- begrept. (Disse har vi full rett til å kalle syke mennesker.)

Dette er ikke noen som har kommet med likestillingen. Tenk på sånne personligheter som Donatien Alphonse Francois, Marquis deSade og Leopold von Sacher-Masoch - tilfeldigvis de to som har gitt fenomenene sadisme og masochisme navn. Du kan si mye om Frankrike på 1700- tallet og Østerrike på 1800- tallet, men likestilling er ikke et av de første ordene jeg ville brukt i beskrivelsen. I Markiens tilfelle er det heller ikke snakk om en hjelpeløs stakkar av en maktesløs mann som er undertrykt og plager kvinner fordi han dermed føler seg bedre.

Adferd av BDSM- typen har funnet sted i alle samfunn til alle tider, tilogmed beskrevet i KamaSutra (har jeg fått opplyst).

Så du tar feil.

Jaja du må gjerne tenke som du gjør, men har nu mine teorier.;) Er ingen fasit og vil såklart være variasjoner på hva som er grunnen til at man liker/tenner på bdsm. Men at noen tenker sånn, tror jeg helt klart.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...