AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 En kjenning er i behov for en fastlege som har driv og aller helst har kunnskap om ME - og ikke minst jobber FOR pasienten. Vi snakker her om et svært alvorlig tilfelle av sykdommen hvor det er behov for en fastlege som henviser til spesialister MED kompetanse om sykdommen. Hovedsakelig Tønsberg og omegn, men alle tips taes imot. Anonymous poster hash: 165ae...eac
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Anyone? Anonymous poster hash: 165ae...eac
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Er det ikke en Me-avdeling på Tønsberg sykehus som kan bistå? Anonymous poster hash: fb2e0...c71
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Er det ikke en Me-avdeling på Tønsberg sykehus som kan bistå?Anonymous poster hash: fb2e0...c71 Jeg er usikker på om hun har vært i kontakt med dem tidligere, jeg vet bare at den oppfølgingen hun har fått har gjort henne langt sykere, og er nå 100% pleietrengende. Det er hovedsakelig en dyktig fastlege det er behov for i første omgang, for alt begynner der. Anonymous poster hash: 165ae...eac
Gjest stian86 Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Og finne en god fastlege på ME ska godt gjøres. Personlig har jeg hatt ME i 8 år no. Hatt 4 fastleger, den siste er så totalt blankt. Så har ikke så mye råd og komme meg, men vil heller bare si at det ska godt gjøres og finne en dyktig en. Men en fin ting det du gjør ang din vennine. Lykke til uansett :-)
Gjest stian86 Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Og finne en god fastlege på ME ska godt gjøres. Personlig har jeg hatt ME i 8 år no. Hatt 4 fastleger, den siste er så totalt blankt. Så har ikke så mye råd og komme meg, men vil heller bare si at det ska godt gjøres og finne en dyktig en. Men en fin ting det du gjør ang din vennine. Lykke til uansett :-)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Og finne en god fastlege på ME ska godt gjøres. Personlig har jeg hatt ME i 8 år no. Hatt 4 fastleger, den siste er så totalt blankt. Så har ikke så mye råd og komme meg, men vil heller bare si at det ska godt gjøres og finne en dyktig en. Men en fin ting det du gjør ang din vennine. Lykke til uansett :-) Har selv ME og vet inderlig godt at fastleger flest ikke har særlig kunnskap om sykdommen. Men, det finnes leger som er mer/mindre tafatte enn andre, og er i stand til å ta gode avgjørelser på vegne av pasienten i form av henvisning til riktige spesialister. Leger som jobber for pasienten og ikke mot dem. Det er en slik fastlege som trengs nå, og det fort. Anonymous poster hash: 165ae...eac
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Nesten russisk rulett å velge fastlege med ME. Men ring ME-foreningen, hør om de vet av noen. Evt. spør inne på ME-forumet. Lykke til! Anonymous poster hash: 736d9...796
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Nesten russisk rulett å velge fastlege med ME. Men ring ME-foreningen, hør om de vet av noen. Evt. spør inne på ME-forumet. Lykke til! Anonymous poster hash: 736d9...796 Skal sjekke med ME-foreningen i morgen. Og ja, det er virkelig russisk rulett, feil fastlege og feil oppfølging har i dette (og sikkert mange andre) tilfellet hatt katastrofalt utfall. Anonymous poster hash: 165ae...eac
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Hva ønskes av en fastlege mtp ME? Kontakt utredningsenheten på SiV og få veiledning derfra. Anonymous poster hash: 098e1...fb5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Det skal godt gjøres å finne en slik lege, da det er få leger med kunnskap om ME. Kanskje du kan spørre på ME-forumet? Anonymous poster hash: a89f8...054 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå