Gå til innhold

Squirte..(?)

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det som var mest overraskande for meg første gong var at det måtte så mykje muskelkraft til. Gløym 2 kg press på g-punktet!! Det er snakk om skikkeleg riving og røsking. Treff han skikkeleg spruter det både her og der. Og ein liten flekk på lakenet kan du gløyma. Våte dammer er rett terminologi!

Yepp :Nikke:

- det krever trøkk! - uten å være redd for at det skal være vondt. Er det vondt så får du fort nok beskjed om det fra henne.

Endret av Lille-pus
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vet jo det, men om jeg drikker et par liter, og har tom blære, så er det type strålen står opp i ansiktet om han står på kne foran. Eller han risikerer drukningsdøden om jeg står over. :nigo:

Og med 'rett' type Mann så digger han det :nigo:

Er ikke helt uten grunn at latexlaken er oppfunnet.

Skrevet

Jeg squirter kun ved analsex .............. :klo:

Anonymous poster hash: ff0f5...f1a
Skrevet

Jeg squirter kun ved analsex .............. :klo:

Det gjør jeg og. Ikke kun, altså, men ved analsex. Presser jo på samme området i rett stilling.

Skrevet

Det gjør jeg og. Ikke kun, altså, men ved analsex. Presser jo på samme området i rett stilling.

Ja, jeg skjønner det. Men hvorfor skjer det ikke ved vaginalt samleie eller fingring?

Skrevet

Ja, jeg skjønner det. Men hvorfor skjer det ikke ved vaginalt samleie eller fingring?

Det gjør nok det om du gir det tid og med rette mann.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke jeg. Jeg trenger det kraftige trykket i kombinasjon på begge sider av skjedeveggen..

Med bare den ene veggen, som analsex gir, er det deilig, digg... men det blir ikke no' spruting.

Skrevet

Trenger ikke noe. Renner ved vanlig samleie og. Er litt irriterende egentlig, at det ikke kan skrus av, hehe.

Skrevet

I instruksjonsvideoen tok han vekk hånda da hun squirtet, ville tro at det er diggere for dama å fortsatt ha trykk på vulva m. fe.ks hånda, eller?

Skrevet

I instruksjonsvideoen tok han vekk hånda da hun squirtet, ville tro at det er diggere for dama å fortsatt ha trykk på vulva m. fe.ks hånda, eller?

Jeg syns iallfall det er best når det bare kjøres på. Regner med han tok hånden vekk for å vise at hun sprutet.

Skrevet

Jeg syns iallfall det er best når det bare kjøres på. Regner med han tok hånden vekk for å vise at hun sprutet.

Hmm, så ikke gi seg når det går for henne? Jaja, er jo sikkert forskjellig fra menneske til menneske...!

Skrevet

Hmm, så ikke gi seg når det går for henne? Jaja, er jo sikkert forskjellig fra menneske til menneske...!

Det kommer jo flere. Selvsagt, ber hun deg om å stoppe så stopper du jo.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Yepp.

Lytt til hva mannen sier, det er ren opplæring.

- med en kvinne du kjenner godt så er det gøy å leke med små opphold frem til du legger innsats og fult fokus på en lang innspurt.

Og menn bes da i 'kampens hete' erindre at det er ikke sikkert hun er av typen som kommer i det spruten står.

Skrevet

Flekk ... hehe. I wish.

*Kremt* ja jeg sa ikke noe om størrelsen på flekken. Det var litt plunder med å få det samlet opp... Men et tilitersspann var det ikke.

Det som var mest overraskande for meg første gong var at det måtte så mykje muskelkraft til. Gløym 2 kg press på g-punktet!! Det er snakk om skikkeleg riving og røsking. Treff han skikkeleg spruter det både her og der. Og ein liten flekk på lakenet kan du gløyma. Våte dammer er rett terminologi!

Faen meg greit!

Som sagt. Dette er gull.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

*Kremt* ja jeg sa ikke noe om størrelsen på flekken. Det var litt plunder med å få det samlet opp... Men et tilitersspann var det ikke.

Faen meg greit!

Som sagt. Dette er gull.

Plunder med å samle opp :hoho:

Du bør ha eit ti-litersspann ståande i tilfelle.

Ein ting til; det hjelper om dama er megakåt...Eller har fått ein orgasme før for då er vagnia oppsvulma og det er lettare å få det til. Berre stopp når ho seier stopp. Det byrjar å vert slitsamt etter nr 15, uansett kor godt det er.

Skrevet

Plunder med å samle opp :hoho:

Du bør ha eit ti-litersspann ståande i tilfelle.

Ein ting til; det hjelper om dama er megakåt...Eller har fått ein orgasme før for då er vagnia oppsvulma og det er lettare å få det til. Berre stopp når ho seier stopp. Det byrjar å vert slitsamt etter nr 15, uansett kor godt det er.

Ja. Og en skinnsofa. Man lærer. Eller man kan ha stående en 4 - 5 kg potetmel i nærheten. :ler:

Men hvis dama ikke er megakåt, er det vel nesten ingen ting som hjelper? Det er vel det viktigste knepet vel, uansett, det å få fyrt henne skikkelig opp?

Skrevet

Ja. Og en skinnsofa. Man lærer. Eller man kan ha stående en 4 - 5 kg potetmel i nærheten. :ler:

Men hvis dama ikke er megakåt, er det vel nesten ingen ting som hjelper? Det er vel det viktigste knepet vel, uansett, det å få fyrt henne skikkelig opp?

Spørs hvor lettsprutet man er det ...

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ein treng jo ikkje vera megakåt for å få orgasme....

Skrevet

Ein treng jo ikkje vera megakåt for å få orgasme....

OK. Kanskje det. Men så har jeg hatt en tendens til å fyre mine skikkelig, så de skulle bli skikkelig kåte. Og få lov til å tigge om kuk.

Spørs hvor lettsprutet man er det ...

Ja det var det. Noen har lettere for det enn andre.

Og noen er mer løsslupne enn andre.

Skrevet

Kommer an på grad av tøsethet, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...