AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg kan suge meg blå, og han kommer nesten, men det må altså god gammeldags sex til for at han skal komme. Ikke alltid så veldig praktisk (om jeg kan si det ), da vi jenter har redusert adgang en gang i mnd. Andre gutter har kommet av både suging og runking. Så til klisjespm; er dette normalt? Anonymous poster hash: d3dde...4ab
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg kan suge meg blå, og han kommer nesten, men det må altså god gammeldags sex til for at han skal komme. Ikke alltid så veldig praktisk (om jeg kan si det ), da vi jenter har redusert adgang en gang i mnd. Andre gutter har kommet av både suging og runking. Så til klisjespm; er dette normalt?Anonymous poster hash: d3dde...4ab Kanskje han stresser med å holde den stiv eller noe, eller så er du nok ikke god nok på suginga:PAnonymous poster hash: 9f787...1d9
Teddybjørn Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Som mann kan jeg si at det er litt opp og ned på sugeegenskaper selv hos 'erfarne' kvinner. Eksempel, eksen var jomfru men hadde naturtalent for bj's. Nåværende dama er vill i senga men har ikke klart å komme en eneste gang når hun gir meg bj... Får ikke i pose og sekk tydeligvis
Flibidy Flæbidy Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hvis han ikke klarer å slappe av, er det vanskelig å komme. Hvis dere ikke er helt trygge på hverandre, eller han ikke er helt sikker på seg selv, kan det fort skje at han ikke klarer å komme. Det beste er vel å ikke stoppe å gjøre det, for da blir det helt sikkert enda vanskeligere for ham. Snakk med ham om det, si at du liker å gå ned på ham selv om han ikke kommer, og foreslå for eksempel at han skal "spare seg" noen dager i forkant, slik at han er enda kåtere. Hvis han runket noen timer i forveien for eksempel blir det jo mye vanskeligere.
Gjest Papirfly Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg syns det er normalt, ja. Kan han ikke ta deg analt, eller kjøre brannbil?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Er det noe galt med rompa di? Anonymous poster hash: 482ed...bd7
frøkna Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Ja, det er normalt. Mine to ekser var begge sånn, så jeg trodde suging generelt var oppskrytt eller at jeg ikke var spesielt god til det, men nåværende kjæreste elsker det! Og kommer ganske lett av det.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Som mann kan jeg si at det er litt opp og ned på sugeegenskaper selv hos 'erfarne' kvinner. Eksempel, eksen var jomfru men hadde naturtalent for bj's. Nåværende dama er vill i senga men har ikke klart å komme en eneste gang når hun gir meg bj... Får ikke i pose og sekk tydeligvis litt avsporing fra meg men.. hva gjør en dame god til å suge? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: ef07f...f07
Timza Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Får nok hardere stimuli av å ha sex med deg, så da får du bruke litt mer trykk under suginga.
Teddybjørn Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Tenk maraton, legg ut forsiktig og hold det gående i jevnt tempo, spar kruttet til slutt. Ikke avbryt flyten er 1. prioritet. Bruk mye spytt, kan ikke bli for mye igrunn, kliss er kos. Ikke behandle pikken som om du prøver tjinne smørr. Følg med på hva du driver med, hold tenner og negler for deg selv. Varier tempo og vakum, men ikke overdriv. Med hender, uten hender, bruk tunga som i ett sensuelt og intenst tungekyss. Deeptroath en gang iblandt, så lenge du takler det uten å avbryte flyten. Stressing er skikkelig turn off så unngå det. Blir du sliten så ta heller og ri litt før du fortsetter BJ istedet for å sette inn høygiret 'for å få det ferdig'. Og kanskje viktigst av alt om du vil ha det gjort raskest mulig for å spare kjeven, IKKE STOPP og prat, kyssepause etc. Momling med pikken i munn funker derimot veldig bra. Det er i alle fall sånn jeg liker det. Så har du alt det ekstra utenom; la han se hva du gjør, nyte kurvene dine, øyekontakt, si no skikkelig dirty når du har fått ham over grensa og det er rett før han kommer, det blir jo prikken over i'n. Svelg og tørk deg rundt kjeften som om du akkurat pælma ett glass herlig melk (selv om det ikke alltid er tilfelle). 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Sånn er jeg og, stort sett. Suging er ok, men liksom ikke det samme. Anonymous poster hash: fe104...f78
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #12 Skrevet 12. november 2014 Skjønner ikke hvorfor du ikke bare trer deg neppa han å rir han til han kommer, uansett om du har mensen. Det finnes dusj om dere er redde for å bli litt skittene.Anonymous poster hash: 69d62...496 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Jeg liker flittig/ temmelig hard bruk av tenner i tillegg jeg da, du kan sikkert prøve deg forsiktig frem med det dersom han er med på notene. Men kommuniser godt før og underveis, slik at du slipper en ubehagelig opplevelse. Anonymous poster hash: 2cf42...62c
Gjest Heartbeat Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Det er forskjell på menn, noen kommer bare du gaper over han og noen må jobbes endel med Så helt normalt, kan hende det blir bedre når dere blir mer kjent? Er forholdet nytt?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Jeg kan suge meg blå, og han kommer nesten, men det må altså god gammeldags sex til for at han skal komme. Ikke alltid så veldig praktisk (om jeg kan si det ), da vi jenter har redusert adgang en gang i mnd. Andre gutter har kommet av både suging og runking. Så til klisjespm; er dette normalt?Anonymous poster hash: d3dde...4ab Sånn er jeg også. Om det er normalt vet jeg ikke... Jævlig kjipt å hadet sånn da men men Anonymous poster hash: 3368a...3ca
Reg Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Jeg kom lett ved oralsex da jeg var yngre, men nå er det lenge siden det har vært nok stimulans - selv om kjæresten er like ivrig som tidligere. Et tips kan være å passe på å bruke tungen mot frenulum - dvs den lille strengen på undersiden av penishodet. I tillegg til å bruke hodet, bokstavelig talt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå