Gå til innhold

Nettopp fått meg vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 20 år og har endelig kjøpt det jeg lenge har hatt lyst til :blush: Det er en slik rabbit-sak, den heter "butterfly"-et-eller-annet. Litt spennende siden det er mitt aller første sexleketøy, og utrolig surrealistisk at jeg fikk orgasme første gangen jeg brukte den. Er liksom for godt til å være sant, men jeg merket at det var orgasme :reise:

Uansett. Her kommer noen spørsmål :laugh:

1)Jeg bor dessverre fremdeles hjemme. I en blokk. Med mamma. :glare: Vil flytte ut, men det koster penger. Penger jeg foreløpig ikke har nok av. Etter to gangers bruk av godsaken vil jeg bare ha mer. :nigo: Men det er vanskelig fordi den bråker så masse. Setter jeg den på full guffe høres det nesten ut som en støvsuger. Så i dag dro jeg tidlig hjem kun for å kunne bruke den før mamma kom hjem fra jobb. Har dere noen tips? Pleier ofte å sitte igjen lenge på lesesalen, men hvis jeg skal gjøre det så får jeg jo aldri brukt den fordi mamma da er hjemme når jeg kommer hjem. :sprettoy: Føler meg som en fjortis her jeg sitter og spør, men har ikke råd til å flytte ut ennå. Tenkte jeg kunne bruke den etter hun har sovnet, og bare håpe på at hun ikke våkner. Det er ikke det at det er noe krise, vi har et åpent forhold. Men det er kleint og jeg vil ha privatliv. Må da være noen som er eller har vært i samme situasjon? :sjenert:

2)Jeg har ikke god greie på orgasmer, ettersom jeg nettopp fikk min første. Men etter jeg fikk orgasme prøvde jeg å fortsette å bruke den for å få en ny orgasme rett etterpå, men det gikk ikke. Har hørt om serieorgasmer. Er det veldig vanskelig å få til? Syns nesten jeg kommer litt for fort når jeg bruker vibratoren. Den gode følelsen er så fort over.

3)Prøver å fantasere om det jeg vanligvis fantaserer om når jeg onarerer. Men når jeg bruker vibratoren så går det liksom ikke å fantasere. Føler jeg må konsentrere meg når jeg bruker den for at den skal ligge riktig etc. Akkurat som om tankene og fantasiene stopper opp, selv om følelsen er deilig. What? :sjenert:

4)Blir så forbanna sliten i armen av å bruke den, fordi jeg dytter den inn og ut. Det er vel ikke noe spørsmål, men kanskje bare jeg som er sykt svak i armene?

5)Selv om rabbiten har klitoris-stimulator så opplever jeg at jeg allikevel må bruke fingrene bittelitt for å klare og komme. Trodde ikke det skulle være nødvendig når man brukte en rabbit? Føler liksom at fingrene må til, noe som egentlig ikke gir mening siden den har klitorisstimulator. Det er ikke snakk om mye, jeg trenger kun gjøre det et minutts tid, fordi jeg allerede er på "bristepunktet".

Sorry for mange, og kanskje teite spørsmål. Men har utrolig lite peilig på dette :sjenert:

Anonymous poster hash: 57ef4...24e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg bodde sammen med ei venninne så brukte jeg vibratoren selv om hun hadde soverom vegg i vegg med meg. Syntes selv det bråkte skikkelig og var sikker på at hun måtte høre det, men da vi snakket om det seinere viste det seg at hun ikke hadde hørt noenting. Så tror den virker mer bråkete enn den egentlig er :)

Anonymous poster hash: 0397d...be3

Skrevet

Du venner deg til å bruke den, og da blir det lettere å fantasere/komme fortere slik at du ikke blir så sliten. Om du er redd for at moren din kan høre deg, sett på litt musikk eller noe slik at hun tror at alle lyder kommer fra musikken ;)

Orgasmer etter hverandre synes jeg er vanskelig å få. Blir ganske sår i sjeden om jeg fortsetter, og klitoris blir så følsom at det gjør vondt. Så helt normalt at du ikke klarer det, lurt med pause på kanskje 30 min.

Anonymous poster hash: df3c0...0d8
Skrevet

Du har bare prøvd en, hvis du prøver andre kan det hende de virker bedre, siden de vibrerer med helt forskjellig styrke, og på helt forskjellige måter osv

Og du skal få kjøpt stillegående vibratorer, det står i beskrivelsen på nettsidene, eller man kan spørre i butikken

Skrevet

rabbit sin klitoris stimulator virker mer som "kilere" for min del. De får meg dit, men ikke lenger. Eventuelt må jeg være helt på kanten før jeg setter den på. Har en annen klitorisvibrator som egner seg bedre for en kjapp en, det rabbiten for meg er mer til litt lengre kos.

Jeg har også erfart at man selv hører vibratoren myyye bedre en det alle andre rundt gjør, nettopp fordi vi VET at den er der og på, og at noen kan høre oss. Det å ha tv'n på med normalt lydstyrke på stua blokker fint vibreringslyden fra soverommet mitt enda jeg kan følge med på alle samtalene som blir holdt på stua.

Orgasmer rett etter hverandre er noe du lærer eller får til etter hvert. Jeg får det ikke til med kun en vibrator og det er rare regler. hånd-vibrator-3 min pause- hånd. eller vibrator-hånd- 5 min pause- vibrator.

Altså første orgasmen for hånd, den neste med en vibrator, så må jeg vente noen minutter og så kan jeg dure på med hånden igjen. Etter orgasme nr 3, må jeg gjerne vente 10 min før jeg kan gjenta en gang til fra start. Den første orgasmen tar alltid lengst tid å få til, nr 2 er gjerne kortere, men mer intens, nr 3 er gjerne en lang og pinefull kiling. Bestevenninna mi som også får til dette har det ca samme måte når hun har "tre på rappen".

Det tok meg ganske lang tid før jeg knakk koden med to på rappen, men når jeg knakk den så gikk det fort til å "bygge på" den tredje etter en pause. Jeg KAN for så vidt starte på den tredje med en gang, men da bruker jeg fryktelig lang tid mot for om jeg gir musa en liten pust i bakken.

Har jeg ingen vibrator er ventetiden lengre mellom hver orgasme. Jeg tror det har med friksjon å gjøre. At fingrene gnikker mer, hvor vibratoren egentlig bare ligger stille. :)

Nå tok jeg litt av her, men håper det var til hjelp. Prøv og utforsk! :)

Anonymous poster hash: 997c0...374
Skrevet

Har dere rom vegg i vegg? Jeg vil f.eks skrudd på vibratoren på full guffe, lagt den fra meg, gått ut av rommet , lukket døren og gått litt vekk for å hørre om det komme noe lyd :P Har også samme problemet, liker og best å være alene når jeg holder på.

Anonymous poster hash: 9098b...042
Skrevet

Kjøp deg layaspot! Den er helt fantastisk, den bråker litt, men om du tuller deg inn i dyna så tviler jeg på at din mor kan høre det;) jeg har masse leketøy, men det er denne jeg bruker! Resten bruker jeg sammen med kjæresten, men layaspot koser jeg meg med når jeg er alene. Den er også fin å bruke under sex! Det er flere hastigheter på den så du finner nok en du liker, jeg liker den på det sterkeste:) denne kan jeg virkelig gå god for, du vil ikke angre :)

http://www.kondomeriet.no/produkt/layaspot-vibrator/9759519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...