Herr Flosshatt Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Er det noen som har noen tanker om kroppshår på menn? Jeg lurer litt på om endel unge menn overdriver hårfjerning. Selv har jeg endel hår på kroppen og vokser meg fra tid til annen, men da dette temaet ble drøftet blant venner over noen flasker vin en kveld, virket det som at kvinnene mente at vi menn generelt overdrev på dette område. Er dette riktig?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Mannen min har mye kroppshår, og jeg synes det er slik det skal være. Mann med stor M.Anonymous poster hash: ba51c...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Ja takk til hår på brystet, armer, og bein. Gjerne 3dagers skjegg, og litt stusset nedentil. NEi til hår på ryggen derimot, man skal ikke kunne holde fast i rygghår Anonymous poster hash: 03449...48f 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Med alderen har hårete menn blitt utrolig sexye for min del. Eneste jeg liker litt trimmet på er i ansiktet og nede. Anonymous poster hash: 97282...d15
LittDiva Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Ja takk til hår på brystet, armer, og bein. Gjerne 3dagers skjegg, og litt stusset nedentil. NEi til hår på ryggen derimot, man skal ikke kunne holde fast i rygghår Anonymous poster hash: 03449...48f Signerer ! 1
Nevian Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Det eneste jeg gjør med kroppshår er å trimme nedentil, samt et raskt sveip under armene med maskinen samtidig som jeg tar hodet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Har intenting i mot kroppshår på menn generelt sett, men syns ikke det er lekkert med lange småhår tilfeldig plassert på skuldre, rygg osv. Ei heller rundt brystvortene. Anonymous poster hash: 632d3...07a
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Eg elskar hår på menn! Alle plasser!
Alkymist Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Bare det ikke er langt hår på ryggen og det vokser ut av ører og nese så man omtrent kan holde seg fast, så er hår helt ok for meg. Er i grunn bare mandig. Men manndommen står eller faller ikke på det. Lite hår kan være like bra, men synes det er best naturlig uansett hvordan det er. Trenger ikke streve for å gro noe som helst for min del, men så lenge det ikke de pels på ryggen er det ikke nødvendig å fjerne noe heller.
Gjest avocadoen Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Samboeren min klager på at han synes han er hårete. Jeg synes han er flott som han er og er ikke unormal til å være mann. Han er vel ikke akkurat den eneste som har hår på brystet Spesielt klager han på hårene på beina (jeg har selv sett menn med mye hår, og jeg synes ikke han er noe unormalt hårete) og han mener dette uansett hvor mange ganger jeg sier det er tull og at han er fin og flott. Så jeg synes selvsagt at det er trist at en skal skjemmes over å ha hår. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Men behøver ikke fjerne annet enn nese- og ørehår for min del. Nedentil vil jeg spesielt gjerne at de har hår. Anonymous poster hash: a26d0...c23 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #12 Skrevet 12. november 2014 Jeg vil ha en mann ikke en apekatt. Jeg vill kysse en mann uten å kline med en kaktus og jeg vil gjerne se kuken hans uten å gå meg vill i jungelen. Anonymous poster hash: 0ed4d...fc5 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Jeg vil ha en mann ikke en apekatt. Jeg vill kysse en mann uten å kline med en kaktus og jeg vil gjerne se kuken hans uten å gå meg vill i jungelen.Anonymous poster hash: 0ed4d...fc5 Han kan ikke akkurat ha særlig stor penis om du ikke klarer å se den innimellom kjønnshårene.. Det finnes faktisk grenser på hvor lang kjønnshår kan bli. Eller, ikke i din fantasi tydeligvis. Anonymous poster hash: 47409...c53 1
Gjest HeiHade Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 under armer, bryst, lår, legger, skjegg, baller, hele pakka. kjør på for min del.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Han kan ikke akkurat ha særlig stor penis om du ikke klarer å se den innimellom kjønnshårene.. Det finnes faktisk grenser på hvor lang kjønnshår kan bli. Eller, ikke i din fantasi tydeligvis. Anonymous poster hash: 47409...c53 Oi noen som ble litt hårsår fordi jeg ikke deler din lidenskap og preferanser innenfor kroppshår? Om du vil smake og se en jungel av hår er det greit for meg, ta for deg for min del. Men jeg synes det er både stygt og ekkelt, men hver sin smak tydeligvis Anonymous poster hash: 0ed4d...fc5
Noope Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Man kan være mann med stor M uten hår også. Jeg foretrekker uten hår. Spesielt ikke på rygg, bryst og mage. Ikke i fjeset heller. Men merker at jeg takler mer hår jo eldre jeg blir. Er i tidlig 20-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Oi noen som ble litt hårsår fordi jeg ikke deler din lidenskap og preferanser innenfor kroppshår? Om du vil smake og se en jungel av hår er det greit for meg, ta for deg for min del. Men jeg synes det er både stygt og ekkelt, men hver sin smak tydeligvis Anonymous poster hash: 0ed4d...fc5 Nei, jeg påpeker enkelt og greit at du har en veldig livlig fantasi. Kan ikke si jeg noen gang har fått noe hår i munnen uansett hvor mye eller lite kjønnshår en mann har der nede. Det er vel din avsky for noe helt naturlig som forårsaker din fantasi. Anonymous poster hash: 47409...c53
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #19 Skrevet 13. november 2014 Nei, jeg påpeker enkelt og greit at du har en veldig livlig fantasi. Kan ikke si jeg noen gang har fått noe hår i munnen uansett hvor mye eller lite kjønnshår en mann har der nede. Det er vel din avsky for noe helt naturlig som forårsaker din fantasi. Anonymous poster hash: 47409...c53 Aha ok så jeg har med en bedrevitende her å gjøre " jeg har ikke samme opplevelse som deg ergo lyger du", flott det men igjen jeg vil ikke ha en Apekatt med stor A i sengen min som røyter ved sex, at du tiltrekkes av det er som sagt helt greit det. Men respekter at jeg ikke gjør det. Og jeg har faktisk opplevd å få hår i munnen ved sex. Å si at noe er naturlig er ikke det samme som å si at det er verken fint eller ønskelig. I fra naturens side hadde vi ikke sminket oss, aldri gått til frisør eller brukt deodorant men vi gjør det likevel av en grunn ergo er det noe tamt å bruke begrunnelsen naturlig om dette. Med mindre du aldri sminker deg, bruker deodorant, parfyme eller noe annet som er med på å gjøre deg finere fordi du skal være naturlig. Men deg om det. Anonymous poster hash: 0ed4d...fc5
PrinsesseNila Skrevet 13. november 2014 #20 Skrevet 13. november 2014 Stusset nedentil og under armene, 3 dagers skjegg er enorm turn-on, hår på brystet skal det helst være, men om en har hår på ryggen bør helst dette vokses. Det er lille meg sin mening
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå