Gå til innhold

Sykemelding eller egenmelding?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man er syk og borte fra jobb 2 dager, burde man bruke egenmeldingsdager eller sykemelding fra lege?

Anonymous poster hash: a8f9f...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egenmelding.



Anonymous poster hash: 7f362...35c
Skrevet

Egenmelding.

Anonymous poster hash: 7f362...35c

Ok takk.

Telles det da som 2 av 4 egenmeldinger man har til rådighet, eller som 1, siden man var syk over 2 dager?

Anonymous poster hash: a8f9f...40e

Skrevet

Hvis du har den varianten hvor du har 4 egenmeldinger, så vil maks 3 dager i strekk gjelde som én egenmelding. Fredag + mandag vil telle som 4 dager, og da må du ha sykemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...