AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Når man er syk og borte fra jobb 2 dager, burde man bruke egenmeldingsdager eller sykemelding fra lege? Anonymous poster hash: a8f9f...40e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Egenmelding. Anonymous poster hash: 7f362...35c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Egenmelding.Anonymous poster hash: 7f362...35c Ok takk. Telles det da som 2 av 4 egenmeldinger man har til rådighet, eller som 1, siden man var syk over 2 dager?Anonymous poster hash: a8f9f...40e
Jade Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hvis du har den varianten hvor du har 4 egenmeldinger, så vil maks 3 dager i strekk gjelde som én egenmelding. Fredag + mandag vil telle som 4 dager, og da må du ha sykemelding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå