Gå til innhold

Kan menn spille kostbar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det er liksom ikke kvinnfolka?

Ikke på samme måten. Enkelte menn tror at et smil = invitasjon til date/sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Det var jo faktisk TS som var av-og-på i begynnelsen og gjorde mannen usikker... Dersom TS vil ha fyren må hun jo tørre å vise det på en slik måte at han tror på henne...

Anonymous poster hash: 41322...f66

Kvinnfolk...

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

En forsvinner ikke midt i en samtale,

Anonymous poster hash: ffa9f...bcf

Jo, om den ikke er live så forsvinner man lett midt i en samtale.

Til dere som sier dropp ham fordi han ikke svarer med en gang? Seriøst? Kanskje du burde vurdere på litt andre grunnlag enn det? Snakk om å overanalysere.

Sitter ikke og stirrer på telefonen mens jeg venter på svar, jeg gjør noe. Og når jeg gjør noe annet så kommer tankene fort på andre ting, og da glemmer jeg samtalen for en stund. Skal huske på å ikke alltid svare med en gang i fremtiden heller, så luker jeg ut needy damer, som trenger oppmerksomhet hele tiden eller en advarsel når de ikke kommer til å få oppmerksomhet på en stund.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Kan bare svare for meg selv, men kanskje litt. Jeg liker at jenta tar initiativ og viser at hun bryr seg. Dersom jeg føler det er lenge siden hun har tatt noe initiativ kan jeg godt la være å ta initiativ til henne. Det er kun i en slik setting jeg kan "spille kostbar" da.

Når det kommer til din sak ts, så er ikke jeg typen som venter med å svare på en melding for å spille kostbar. Det synes jeg er ganske teit. Skriver jeg sms med eller skriver på facebook med en dame er det fordi jeg har lyst til å skrive med henne. Da blir det helt teit å la være å svare bare for å virke utilgjengelig.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det ordnet seg, typisk at damer analyserer alt;)

Har en veeeldig god følelse :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis de er skikkelig teite.

• Liker 1
Skrevet

Tror menn er like flinke til og spille spill. Svare sent likavell om di har sett meldingen bare for og sette den andre på pinebenken. Eller det at vi jenter og gutter har en rar regel med og vente til den vi har møtt tar insjativet. Alt dette kan også gutter gjøre likemenn som oss kvinner. Ikke at vi gjør det så ofte

Skrevet

Menn spiller ikke kostbar. Vi har bare forpliktelsesangst.

Gjest Papirfly
Skrevet

Derfor han vil treffe meg?

Kan jo tenkes han tror at det kan bli ONS av det.

Skrevet

Kan jo tenkes han tror at det kan bli ONS av det.

nei,stemmer ikke med fremgangsmåten, han er der hele veien,aldri prat om slike ting,men menn er jo menn..så forstår tanken

Skrevet

Menn er så høye på seg selv at de ikke skjønner at de speler spel med deg.

Anonymous poster hash: ed228...16e
Skrevet

Herrejesus, man spiller da ikke kostbar eller er uinteressert bare fordi man bruker noen timer på å svare på en melding.

• Liker 3
Skrevet

Herrejesus, man spiller da ikke kostbar eller er uinteressert bare fordi man bruker noen timer på å svare på en melding.

Enig, men når man er inni sin egen boble og venter på svar blir det fort slik.

Egentlig latterlig hvordan interesse mellom mann /dame fungerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...