Gå til innhold

Kan menn spille kostbar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på, bruker feks timer på å svare melding for å så spørre om en skal treffe deg osv er så mye frem og tilbake at jeg bare lurer på om jeg skal droppe det, ikke møtt han før-men ting skal vel ikke være slik?

Anonymous poster hash: ffa9f...bcf
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Skjønner godt at du lurer på om du skal droppe det og det ville jeg gjort også.

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt en veldig god tone, men tror han ble litt usikker da jeg var litt av og på-blir fort slik som dette.

Svarte at vi kunne treffes når det passet, men det blir liksom ikke fulgt opp-han var jo så PÅ før dette. Lurer på om han har begynt å spille litt rett og slett.

Skrevet

Husker min eks var slik.

Skrevet (endret)

Det lurer jeg på, bruker feks timer på å svare melding for å så spørre om en skal treffe deg osv er så mye frem og tilbake at jeg bare lurer på om jeg skal droppe det, ikke møtt han før-men ting skal vel ikke være slik?

De fleste finner trøst ved tanken på at vedkommende bare spiller kostbar, istedenfor å akseptere den mer sannsynlige forklaringen ... nemlig at interessen er fraværende.

Endret av Dude91
  • Liker 2
Skrevet

De fleste finner trøst ved tanken på at vedkommende bare spiller kostbar, istedenfor å akseptere den mer sannsynlige forklaringen ... nemlig at interessen er fraværende.

Derfor han vil treffe meg?

Skrevet

Ja, de kan på lik linje med jenter spille kostbare.

Hvis du ikke gidder sånt tull (uansett hva det må være) bør du si det til han, så han kan få en sjangse til å rette opp i det. Hvis han ikke gidder, er det jo ikke noe mer å bruke tiden på.

• Liker 2
Skrevet

Ja, de kan på lik linje med jenter spille kostbare.

Hvis du ikke gidder sånt tull (uansett hva det må være) bør du si det til han, så han kan få en sjangse til å rette opp i det. Hvis han ikke gidder, er det jo ikke noe mer å bruke tiden på.

Noe sier meg at det er slik det er ( ut fra andre samtaler o,l ) jeg gidder ikke bruke mer tid på det.

Takk for svar alle sammen, skal ikke være lett ;)

Skrevet

Signerer denne

• Liker 1
Skrevet

Han ble vel usikker på deg siden du var litt av-på, og dermed mistet interessen...

Skrevet

Derfor han vil treffe meg?

Nei, ikke derfor, men det er rart at han ikke er mer entusiastisk enn som så, hvis det foreligger reell interesse. Du får prøve og se. :)

Skrevet

Han ble vel usikker på deg siden du var litt av-på, og dermed mistet interessen...

Mulig det, men hva kan man egentlig forvente av mennesker man ikke har møtt før?

jeg kan ikke være der for alle 24.7 for å holde på en interesse, går ikke det...

Samme kan det være, jeg er irritert fordi han spør om vi skal møtes og ikke følger det opp, så forb respektløst.

Skrevet

Nei, ikke derfor, men det er rart at han ikke er mer entusiastisk enn som så, hvis det foreligger reell interesse. Du får prøve og se. :)

Nei. Det er gidd eg ikke være med på, føler meg rett og slett for fin på alle måter.

Skrevet

Så det som er galt er at han bruker timer på å svare på meldinger? I min verden er det normalt å svare på meldinger etter noen timer av og til. Man er på jobben, man har fritidssysler, trening, sosiale treff, man skal sove. Om du ikke tåler å vente noen timer er du nok ikke den rette for han eller for en del andre.

Anonymous poster hash: e2f8c...695
Skrevet

Så det som er galt er at han bruker timer på å svare på meldinger? I min verden er det normalt å svare på meldinger etter noen timer av og til. Man er på jobben, man har fritidssysler, trening, sosiale treff, man skal sove. Om du ikke tåler å vente noen timer er du nok ikke den rette for han eller for en del andre.

Anonymous poster hash: e2f8c...695

En forsvinner ikke midt i en samtale, da gir man en lyd, feks: opptatt nå, snakkes senere. Kan vente i månedsvis jeg for den del, men dette er også litt privat og legge ut om her ;)

Skrevet

Eh ja. Menn er veldig innbilske.

Skrevet

Eh ja. Menn er veldig innbilske.

Og det er liksom ikke kvinnfolka?

Skrevet

Uff, har vært borti sånne typer. Jeg dropper dem lett uten betenkeligheter. Da kommer de løpende etter.

Men sånne menn er ikke noe å satse på uansett. Tenk hvordan de er i ett forhold?

Vær heller kynisk, TS. Ikke gidd å kaste bort tiden på en som ikke vil bruke tiden sin på deg ;) Det er nok menn å velge mellom.

Anonymous poster hash: 66e99...1f6

Skrevet

Her var det faktisk hun som først gjorde han usikker...

Anonymous poster hash: 4c030...843
Skrevet

Uff, har vært borti sånne typer. Jeg dropper dem lett uten betenkeligheter. Da kommer de løpende etter.

Men sånne menn er ikke noe å satse på uansett. Tenk hvordan de er i ett forhold?

Vær heller kynisk, TS. Ikke gidd å kaste bort tiden på en som ikke vil bruke tiden sin på deg ;) Det er nok menn å velge mellom.

Anonymous poster hash: 66e99...1f6

Hæ? Det var jo faktisk TS som var av-og-på i begynnelsen og gjorde mannen usikker... Dersom TS vil ha fyren må hun jo tørre å vise det på en slik måte at han tror på henne...

Anonymous poster hash: 41322...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...