AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Del Skrevet 11. november 2014 Hei. Jeg og kjæresten er uenig om.dette er et ordtak. Society: be youreself Society: no not like that Er det et ordtak?? Eller?Anonymous poster hash: c41d1...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Del Skrevet 11. november 2014 naaah. ville ikke kalt det ordtak akkurat. litt usikker på hvor jeg ville plassert det Anonymous poster hash: ebcaf...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #3 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Jeg og kjæresten er uenig om.dette er et ordtak.Society: be youreself Society: no not like that Er det et ordtak?? Eller?Anonymous poster hash: c41d1...e2d Hvordan kan samme ord bety 2 ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Duderino Skrevet 13. november 2014 #4 Del Skrevet 13. november 2014 «Yourself», ikke «youreself». Uansett er dette noe som hører hjemme på tullete Facebook-sider for jentunger på fjorten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Del Skrevet 13. november 2014 Nei. Det er dessuten feilstavet, og hva i alle dager skal det bety? Anonymous poster hash: 4d014...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6 Del Skrevet 13. november 2014 Nei. Det er dessuten feilstavet, og hva i alle dager skal det bety?Anonymous poster hash: 4d014...1e2 Sikkert en slags samfunnskritikk. En følelse av at samfunnet på den ene siden sier at man skal være seg selv, og samtidig føler man seg uglesett hvis man avviker fra normalen. Det er i hvert fall slik jeg tolker det. Men det er helt riktig at dette er noe som hører hjemme på tullete Facebook-sider for jentunger på fjorten. Ikke noe ordtak, men til gjengjeld veldig pinlig. Anonymous poster hash: 6b7db...d90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Del Skrevet 13. november 2014 Quote/sitat Anonymous poster hash: b23bd...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå