Gå til innhold

Drikker veldig ofte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei 19 år gammel jente som sliter med depresjon, tanker om selvmord, angst, tvang og jeg har en alvorlig spiseforstyrrelse. De siste to ukene har jeg begynt å drikke annenhver dag, noen ganger hver dag for å få en pause fra alle tankene. Og for å minske sorgen litt. Er dette helt galt? Er jeg den eneste som har det slik? Er jeg en alkis? :(

Anonymous poster hash: 70436...3ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er åpen om det, så jeg vil ikke tro du er så ille ute. De med spisforstyrrelser og alkoholmisbruk, innrømmer det sjeldent, ovenfor både seg selv og andre.

Anonymous poster hash: 307de...3b4

Skrevet

Du er åpen om det, så jeg vil ikke tro du er så ille ute. De med spisforstyrrelser og alkoholmisbruk, innrømmer det sjeldent, ovenfor både seg selv og andre.

Anonymous poster hash: 307de...3b4

Skriver kanskje om det her, men sier det ikke høyt!

Skrevet

Du må søke hjelp! Fra profesjonelle, ikke på KG.
Har hatt det akkurat likt som deg, og det fører ikke noe godt med seg.

Anonymous poster hash: 95d21...846
Skrevet

Du er nok ikke en alkis ennå, men om du fortsetter i det sporet vil du bli det. Etterhvert vil alkoholen miste sin effekt, og du må drikker oftere og mere. Da begynner det. Håper du søker hjelp før det blir så alvorlig.

Anonymous poster hash: 70bcd...8c2

Skrevet

Ja det er galt. Du selvmedisinerer med alkohol. Du må stoppe mens du ennå kan,

Skrevet

Jeg gjør det samme. Det demper smerten.

Anonymous poster hash: 7514c...81f
Skrevet

Jeg gjør det samme. Det demper smerten. Anonymous poster hash: 7514c...81f

Ikke i lengden, da øker det smerten...

Anonymous poster hash: 70bcd...8c2

Skrevet

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Mvh

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...