Gå til innhold

Bridget Jones 2 kom på kino i november - og så da?

Gleder du deg til filmen kommer på kino?  

1. 1. Gleder du deg til filmen kommer på kino?

• Ja!!!!!
      49
    • Bridget hvem?
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Bare så det er sagt, i følgende innlegg kan det finnes spoilere, så de som ikke har sett filmen, og som vil se den men ikke vil vite noe, ikke fortsett å les det jeg har å si.

Her

Ja! Om bare noen måneder er det klart for BJ2' date= eller Bridget Jones: the edge of reason på kino!

Iflg imdb.com har filmen norgespremiere 19. november 2004!

Litt utålmodig? Her er info fra imdb.com om Bridget Jones: the edge....

Finns også linker til trailere der, hvis du ikke har så fancy programvare så du får se traileren, så kan du se på memorable quotes (foreløpig bare fra traileren) her! :ler:

:hoppe: Gleder meg til filmen kommer! Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: jaaaa!!!

Ikke at jeg går på kino akkurat, men skal helt garantert se den når den kommer på dvd!!

kjøpte den første, så kanskje jeg kjøper den neste også?

Gjest Frigg
Skrevet

Selv må jeg se den på kino! Holder ikke ut å vente til den kommer på dvd! Det blir jo lenge til!

:)

Skrevet

takler ikke kino jeg, ellers hadde jeg helt klart sett den der. :Nikke:

Skrevet
:P Gleder meg ja. Den første var overraskende bra (filmatiseringer av bøker man liker er alltid spennede, det går ikke alltid like bra...), så jeg har stor tro på denne også.
Skrevet

Jippiiii! :hoppe:

Har venta på den siden jeg så den første. Da var jeg på kino med noen jenter som ikke hadde noe forhold til Bridget Jones. De lo selvsagt og koste seg gjennom hele filmen. Men jeg, som hadde lest bøkene, jeg brølte av latter allerede før situasjonene oppsto, for jeg ante hva som kom. Hadde ikke vett til å være flau for det en gang, for jeg hadde det så vanvittig morsomt. :hoho:

Har sansen for den dama der.

Skrevet

Kommer til å se den på kino - garantert!

Skrevet

Gleder meg, og håper den er like bra som den første! :hoppe:

Skrevet

Kommer sikkert til å ha lyst til å se den men kommer sikkert ikke til å gjøre det. Jeg er altfor lat til å komme meg på kino.... Med mindre Qlio får meg opp av sofaen da..... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda, kommer sikkert til å se den, men om det blir på kino det vet jeg ikke ennå...

Skrevet
Kommer til å se den på kino - garantert!

Me too!

=)

Skrevet

Gleder meg til å se den, selv om det godt kan være jeg venter til den kommer på DVD.

Jennifer

Skrevet

Må få med meg denne jeg også. På kino, forhåpentligvis. Likte både bøkene og den første filmen.

Skrevet

Her er flere bilder og kommentarer til filmsinnspillingen.

Enjoy!

:kul:

Skrevet

Jeg kommer ikke til å se den på kino, men kommer til å leie den når det tid kommer.

Skrevet

JA!!!!!!!

Jeg elsker BJ å ser filmen og leser bøkene

rett som det er...

Gleder meg vilt til toer'n selv om den

er mye omskrevet...

GLEDER MEG !!!

Skrevet

Jipii :hoppe:

Det blir knallbra!

Gledergledergledermeg :tommelsmil:

Skrevet

Skal også se den, men om det blir på kino eller dvd får tiden vise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...